Nachtbrakerstopic 29-30 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen vier bestellingen in de planning. Rubro,evolution,china red en lesli. Hopen dat het in de auto past.

Morgen ochtend laatste bestelling ophalen bij Almere Haven. Eerste keer in Almere, ik ben benieuwd! Paar dikke profire cakes, Sunbeam waaier en 2 Amigo van St8ment. Geinig dat het product dat als eerste vast stond, als laatste wordt opgehaald :')

Morgen ochtend laatste bestelling ophalen bij Almere Haven. Eerste keer in Almere, ik ben benieuwd! Paar dikke profire cakes, Sunbeam waaier en 2 Amigo van St8ment. Geinig dat het product dat als eerste vast stond, als laatste wordt opgehaald :')

Zonder grap, heb je alles goed versprijd en gedaan? Mag het wel niet eens zijn met de federatie, maar wil je wel behoeden voor nare shit! Je zit namelijk op de korrel. Dat is dus het risico...... Ik neem aan dat je dat zelf ook al wist.

Niet eens zijn, betekend niet het beste niet willen wensen.

Hoelaat ben je er Koala?:)

Geniet nog van mijn prijs :wink::thumbsup:

zo mijn lijst maken voor morgen Baal wel van mijn bestedingslimiet vroeger rond 1000 nu maar een fractie pffffff,nou ja tis wat tis.

Had mij voorgenomen dit jaar niet meer dan 3 winkels aan te doen en mij aan mijn budget te houden. Verzinnen ze een F3 verbod. Daar gaan m'n voornemens. Alleen al om de verschillende grote singelshots die ik wil proberen doe ik al 4 winkels meer aan dan de bedoeling. Dus de teller staat op 8 en het budget is ongeveer met de zelfde factor overschreden.

Ben benieuwd of ik slaap, met die grappen die ze in Leeuwarden hebben uitgehaald :shocked: Want ondanks dat ik geen Freak hoeveelheden haal, denk ik dat de meeste liefhebbers wel de 25 aantikken :yes: Volgens de bon 23,08 KG :angel:, dus waar maak ik mij zorgen over.

Zo, de bestelbon zitten weer in de tas, samen met wat te eten en drinken. Nu even darts kijken en dan straks op naar Breda.

Gisteren alle bestellingen opgehaald, 's avonds alles vastgelegd en een muurtje gebouwd. Vandaag heerlijk bijgeslapen door alle drukke bezigheden van de 28e. Nu al veel klaargemaakt voor de dag der dagen, de telefoon hangt aan de Macbook/externe harde schijf om genoeg schijfruimte te hebben om alles te filmen. Ondertussen lekker struinen op VWC.
Morgen zeer vroeg op en zoals ieder jaar, al jaren een familietraditie, met de gehele familie oliebollen bakken bij mijn ouders thuis. Langzaamaan wordt het tijd voor de 31e, en wat hebben we er zin in! :handsup:

Geniet er van allemaal morgen, de laatste dag voor de dag der dagen. Zelf morgen nog onderweg om 3 mensen gelukkig te maken met onze laatste winactie van dit jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan