Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja jij woont ook in het westen van Brabant zie ikOok omgeving Roosendaal?
Net onder de sloot, onder de rook van Shell, maar wel aan "jouw" kant.
Denk dat je met even op Google Maps kijken wel weet waar ik woon dan![]()
In de buurt van Klundert?
Morgen ochtend laatste bestelling ophalen bij Almere Haven. Eerste keer in Almere, ik ben benieuwd! Paar dikke profire cakes, Sunbeam waaier en 2 Amigo van St8ment. Geinig dat het product dat als eerste vast stond, als laatste wordt opgehaald :')
Hoelaat ben je er Koala?Morgen ochtend laatste bestelling ophalen bij Almere Haven. Eerste keer in Almere, ik ben benieuwd! Paar dikke profire cakes, Sunbeam waaier en 2 Amigo van St8ment. Geinig dat het product dat als eerste vast stond, als laatste wordt opgehaald :')
Morgen ochtend laatste bestelling ophalen bij Almere Haven. Eerste keer in Almere, ik ben benieuwd! Paar dikke profire cakes, Sunbeam waaier en 2 Amigo van St8ment. Geinig dat het product dat als eerste vast stond, als laatste wordt opgehaald :')
Hoelaat ben je er Koala?![]()
Zo eindelijk klaar met de “muur” bouwen!!
Tussen 23:00 en 00:00 op 3FM..........In de ochtend!
En @Knetterkaarsje, uiteraard ligt alles netjes verdeeld opgeslagenMaar thanks!
Ik moet nog beginnen maar zie er gezien de hoeveelheid vuurwerk een beetje tegenop![]()
Haha me2... het zal mij benieuwen! Laten we uitgaan van het positieve: het kan alleen maar beter.Morgen naar Arentz weer wish me luck