Nachtbrakerstopic 28-29 December

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog tips voor een baantje voor volgend jaar?:D
In februari ben ik 14 en ik wil graag een baantje omdat mijn budget dit jaar ronduit slecht was voor vuurwerk:(.
50 euro is niet veel:(
Weet iemand een goed baantje?

:bonk:tja klinkt misschien gek ben 38 maar de spanning is er nog steeds ...komt schijnbaar van vroeger toen het er hard aan toe ging kan wel een boek schrijven

In februari ben ik 14 en ik wil graag een baantje omdat mijn budget dit jaar ronduit slecht was voor vuurwerk:(.

50 euro..gaat om het plezier wat je ermee beleefd, toen ik jouw leeftijd had had ik een tientje of 4 pakket van een geeltje en een hoop rotjes

Als je folders of huis aan huis gaat lopen en dat een beetje opspaart komt het wel goed. Vooral als je veel folders hebt, dat is vooral zo in het einde van het jaar, dan krijg je nog meer uitbetaald. En het leuke is het rondgaan met de nieuwjaarskaartjes van de huis aan huis krant. Daar heb ik dit jaar al mijn vuurwerkgeld zelfs mee verdiend. Ik haalde €110,- op! Dus ik zou dat maar doen :D

ligt er aan waar je woont?

Ik ga gewoon lekker slapen. Ben best moe en moet morgen vroeg opstaan dus ik denk dat slapen wel lukt.

Voor degende die het niet lukt, veel plezier toegewenst hiero ! :)

Haha ik zie nog wel of ik kan slapen...
Morgen tuusen 9:00 en 10:00, maar ik moet een half uurtje rijden, met die sneeuw misschien iets langer...
Dus dat wordt vroeg opstaan... :)

ik ben aan het stressen over de straat.. dr ligt een dikke laag ijs op :S
strooien werkt dus niet moet het er echt vanaf steken want vuurwerk op ijs geen goede combi

Hier nog lekker even op de Wii aan het bowlen met ouders & vriendin. Ik voel toch wat slaap komen dus hoop dat ik kan slapen, ik zal vermoedelijk wel weer vroeg wakker zijn, maar goed ik word toch al om 8 uur verwacht bij vrienden voor vuurwerk inkopen te doen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan