Nachtbrakerstopic 28-29 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes! Vandaag was voor mij een werkdag maar morgen mag ik ook rond. We beginnen om 9:00 in Apeldoorn om vervolgens door te rijden naar Rijssen, en weer terug via Deventer en Velp. Hopen op fatsoenlijke parkeerplekjes want het wordt weer eens prutweer morgen.

Let's go!!

Ah, is dat niet lastig om die eerste dag niets te halen joh? Nog nooit gedaan, vroeger ook zo vaak over gedroomd dat ik die dagen miste haha.

Veel plezier morgen!

Ah, is dat niet lastig om die eerste dag niets te halen joh? Nog nooit gedaan, vroeger ook zo vaak over gedroomd dat ik die dagen miste haha.

Veel plezier morgen!

Mwoah, valt mee. De laatste jaren ben ik altijd op de 2e dag geweest. Ook in de hoop wat druktes te vermijden. Plan altijd ruim de tijd per winkel omdat ik graag nog rustig wil rondkijken in de winkels en dan zijn drukke showrooms niet echt handig.

Vanavond lekker op tijd naar bed, morgen een nachtje doorbrengen in een hotel in Eibergen voor die tijd nog heel ff snel Duitsland in tanken drank halen en misschien dat ik nog wat leuk zie om mee te pakken...

Zaterdag nog een keertje naar Riezebos voor mn laatste bestelling...nu alweer zin in

Alles goed en wel binnen op een paar producten uit Duitsland na, zelfs de afgekeurde asian thundercakes. Alle winkels in de ochtend gehad met om 6:00 de eerste. Overal kon ik zo door lopen en alles stond keurig klaar. Supercell ipv de warlord gekregen zoals bekend. Om 10:00 in de auto naar het duitse lingen gestapt(anderhalf uur vanaf zwolle) en zelfs daar was het zeer goed te doen! Ik zeg proost op een mooi verlopen dag en succes iedereen met de voorbereidingen de komende dagen! Ik heb genoten vandaag!

Mwoah, valt mee. De laatste jaren ben ik altijd op de 2e dag geweest. Ook in de hoop wat druktes te vermijden. Plan altijd ruim de tijd per winkel omdat ik graag nog rustig wil rondkijken in de winkels en dan zijn drukke showrooms niet echt handig.
Goed gepland dan toch, groot gelijk, geniet ervan!

Poh, helemaal gesloopt hier hoor. Die 1.5 uur slaap vannacht en de drukte van de hele dag hakken er goed in. Nu eerst eens wat eten, daarna een stuk wandelen om lekker de sfeer buiten te proeven en daarna nog ff sfeer op het forum proeven. Daarna snel naar bed en bij slapen.

Anderhalf uur? Was je ziek?

Wie herkent die strijd / spanning in je op weg naar het volgende afhaaladres... Hopelijk is het niet te druk ... maar hopelijk is het ook niet te rustig (ik wil toch wel de sfeer proeven!!). ..... ?

Heerlijke dag gehad vandaag. Denk dat ik een stuk beter slaap vannacht, want ik ben aardig gesloopt. Morgen ook wat later op. Hoef pas tussen 7 en 8 bij Binckhorst te zijn. :)

heerlijke dag gehad vandaag, morgen nog een dagje werken en zaterdag een hele dag festivallen.. dus de andere 2 verkoopdagen ga ik niet echt mee maken.. maar deze dag beviel me uitermate goed

Anderhalf uur? Was je ziek?

Dat ben ik dan al jaren denk ik. Nee, de nacht voor de verkoop is dramatisch hier, slaap altijd zo rond de 1.5 a 2 uur. Kan niet slapen en vind het ook gewoon zonde, wil het maximale uit deze dagen halen.

Zo. Bestellinkje binnen. Zelfs de warlord was er.
Prima service weer.

Morgen ff met zwager mee duitsland in, kijken hoe dat is.

Begin me wat zorgen te maken of Raben. Heb er 2 maal de Cairo Crackling staan, maar hoor overal dat ze die niet leveren en het uberhaupt niet bepaald soepel verloopt daar. Wil toch echt wel graag die Cairo Crackling schieten dit jaar, zit niet zo op geld terug te wachten.

Trouwens, heerlijk als winkels nog tot laat open zijn waar de meeste om 21:00 sluiten! Kom net uit Pijnacker en wat doosjes dum bum triples gescoord!

Begin me wat zorgen te maken of Raben. Heb er 2 maal de Cairo Crackling staan, maar hoor overal dat ze die niet leveren en het uberhaupt niet bepaald soepel verloopt daar. Wil toch echt wel graag die Cairo Crackling schieten dit jaar, zit niet zo op geld terug te wachten.
Andere winkel zoeken en daar ophalen?

Maak me zorgen om een vervanger van de (enige 100sh 30mm die ik dit jaar haal) 1.2 BIG Box.. ik wil die winkel eigenlijk niet uitlopen zonder een 30mm 100 shot blok. Schijnt dat je daar wat uit kan zoeken voor dezelfde prijs, maarja de prijs is nu veel hoger dan een maand geleden....

Hebben jullie tips?

Goeiendag wat een eerste verkoopdag! Dit jaar draai ik voor t eerst de bunker van Knalkeet en dat gkng top!

Superveel bestellingen al kunnrn uitleveren. Super veel winkrl bestellingen (meer dan vorig jaar op dag 1), en eigenlijk geen problemem in de bunker.

Ik ga na 3.5 uur slaap van gisternacht, genieten van de komende 7 uurtjes. Morgen weer knallen!

Als Achterhoeker morgenmiddag een rondje langs de supermarkten in Duitsland maken voor de sfeer. Maarja, op het eind sta je toch altijd wel weer wat af te rekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan