Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ah, is dat niet lastig om die eerste dag niets te halen joh? Nog nooit gedaan, vroeger ook zo vaak over gedroomd dat ik die dagen miste haha.
Veel plezier morgen!
Goed gepland dan toch, groot gelijk, geniet ervan!Mwoah, valt mee. De laatste jaren ben ik altijd op de 2e dag geweest. Ook in de hoop wat druktes te vermijden. Plan altijd ruim de tijd per winkel omdat ik graag nog rustig wil rondkijken in de winkels en dan zijn drukke showrooms niet echt handig.
Poh, helemaal gesloopt hier hoor. Die 1.5 uur slaap vannacht en de drukte van de hele dag hakken er goed in. Nu eerst eens wat eten, daarna een stuk wandelen om lekker de sfeer buiten te proeven en daarna nog ff sfeer op het forum proeven. Daarna snel naar bed en bij slapen.
Anderhalf uur? Was je ziek?
Andere winkel zoeken en daar ophalen?Begin me wat zorgen te maken of Raben. Heb er 2 maal de Cairo Crackling staan, maar hoor overal dat ze die niet leveren en het uberhaupt niet bepaald soepel verloopt daar. Wil toch echt wel graag die Cairo Crackling schieten dit jaar, zit niet zo op geld terug te wachten.