Nachtbrakerstopic 28-29 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo middag/avond sessie ook weer gehad in Duitsland bij Langenberg/passion4pyro beide goede service. De 1e was wel heel druk vooral losse afhaal. Die 2e was niemand binnen paar minuten weg.

Morgen op de terugweg nog even 2 winkels af waaronder Vuurwerkperdoos.

Maar voor nu even genieten in een hotel met de vrouw ( is die ook weer blij):D

vandaag alles binnen gehaald. Al met al 500+ km gereden vandaag. Maar daar zit ook mijn vrouw ophalen en weg brengen bij. De “muur” is toch weer groter dan gedacht.
Ik wens iedereen die nog vuurwerk mag ophalen, veel plezier en geniet ervan. Ik houd nu dit topic in de gaten :cool:

Vandaag alles afgehaald bij 4 adressen totaal. Nergens grote drukte en op de temptation willow na alles geleverd gekregen zonder gedoe. Heel blij en voldaan, nu alleen dat slechte weer nog wegwensen haha!

Ik had toch echt het idee dat vandaag de spanning een stuk minder zou zijn omdat alles al binnen is.... heb ik mij daar ff in vergist zeg!

Vandaag 2 uur heen 2 uur in de rij gestaan, en 2 uur terug gereden voor een bestelling waarvan 3 kwart niet aanwezig was. Als 't dan nog goed opgelost zou worden met waardige vervangers zou 't niet zo erg zijn, maar helaas kreeg 't overwegend vriendelijke personeel het niet voor elkaar omdat 't 1 grote puinhoop was. Dus dat is een flinke valse start geweest. Morgen weer een nieuwe dag, en 3 nieuwe kansen dus duimen dat 't morgen beter gaat :)

Omdat vorig jaar mijn aanhang zich ermee ging bemoeien “zullen we nu deze afsteken!!??” heb ik een schietlijst gemaakt en ben ik nu overal nummertjes op aan het plakken in welke volgorde het geschoten zal worden.

Ben ik nu rijp voor TBS met dwangverpleging of doen meer mensen dit?

Oh ja zeker heb ik dat gedaan. Met stift nummers erop schrijven, uitgeprinte schietvolgorde op de gangkast geplakt...

Vandaag prima eerste dag gehad. Orthen (om 01.00 uur en Velp (11.00 uur waren erg rustig binnen 5 minuten waren we daar weg. Bij Huisman ook minder druk dan vorig jaar en ook weer alles aanwezig. Ook hier niet lang hoeven wachten. Nog effe een met Goud beoordeelde oliebol op het Looveer (Huissen) gehaald maar die viel toch tegen.
Daarna de honger stillen bij de McDonalds. spullen verdelen over meerdere adressen en de rest van de dag lekker darten kijken en een pilsje drinken. Vannacht hopelijk wel een goede nachtrust. Morgen een betrekkelijk rustig dag met enkel Haokan en Breda. |Vrijdag vol gas met nog 6 winkels. Veel plezier vannacht allemaal.

Echt kapot. Na kutkerst 2 verrotte nachten en vandaag van 6u tot 15.30u uiteindelijk op de fiets gezeten door stormachtige winden fietsen..
Als ik vannacht niet slaap, kun je me morgen wel wegbrengen. En 's avonds moet ik weer zwaar de hort op, en zaterdag zelfs nog een hele dag 't lanfld door... :bonk: waaaaarooooooom

Nee, nog nooit gedaan en gaat ook niet gebeuren. Ik stook wanneer ik het wil:p

Vandaag prima eerste dag gehad. Orthen (om 01.00 uur en Velp (11.00 uur waren erg rustig binnen 5 minuten waren we daar weg. Bij Huisman ook minder druk dan vorig jaar en ook weer alles aanwezig. Ook hier niet lang hoeven wachten. Nog effe een met Goud beoordeelde oliebol op het Looveer (Huissen) gehaald maar die viel toch tegen.
Daarna de honger stillen bij de McDonalds. spullen verdelen over meerdere adressen en de rest van de dag lekker darten kijken en een pilsje drinken. Vannacht hopelijk wel een goede nachtrust. Morgen een betrekkelijk rustig dag met enkel Haokan en Breda. |Vrijdag vol gas met nog 6 winkels. Veel plezier vannacht allemaal.

Neem aan dat je zaterdag bedoelt :p

Vandaag 2 uur heen 2 uur in de rij gestaan, en 2 uur terug gereden voor een bestelling waarvan 3 kwart niet aanwezig was. Als 't dan nog goed opgelost zou worden met waardige vervangers zou 't niet zo erg zijn, maar helaas kreeg 't overwegend vriendelijke personeel het niet voor elkaar omdat 't 1 grote puinhoop was. Dus dat is een flinke valse start geweest. Morgen weer een nieuwe dag, en 3 nieuwe kansen dus duimen dat 't morgen beter gaat :)

Oef dat is minder. Wel met vuurwerk naar huis dan of je portemonnee weer aangevuld?

Waar was je heen?

Oef dat is minder. Wel met vuurwerk naar huis dan of je portemonnee weer aangevuld?

Uiteindelijk Heb ik wel wat waar voor m'n geld gekozen, omdat ik ook wel dondersgoed wist dat ik nergens meer vergelijkbare spullen kon krijgen.
Maar het was een zorgvuldig gekozen lijst met funke, iskra, argento, Albert en Riakeo, en 't is nu vooral pyrospecials en triplex.
Net even een overzicht gemaakt met hetgeen ik besteld had en uiteindelijk gekregen heb met prijzen erbij, en kwam er ook nog eens achter dat het 130,- minder in waarde was. Misschien een domme beslissing geweest, maar ja.
Heb ze zojuist een hele nette mail gestuurd met m'n ervaringen, en de vergelijkinsgslijst die ik gemaakt heb, met het verzoek tot een vergoeding. Dat is ook de reden dat ik de naam nog niet noem, want ik heb een beetje de hoop dat ze het correct op gaan lossen. Ach ja, even flink balen, maar we gaan er morgen gewoon weer tegenaan.

Ergens kriebelt het dan toch om ff een leuke winkel op te zoeken, maar vermoeidheid en met al 0,0 ruggengraat is het beter om met de top2000 aan lekker te forummen. Prachtig al die foto's en discussies over batches en vervangers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan