Nachtbrakerstopic 28-29 december 2021!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2021. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Helaas, wederom geen nachtbraken en strak staan van de zenuwen. Normaal gesproken was het nu nog even relaxt de top2000 kijken en je langzaam klaar maken voor een paar geweldige en drukke dagen. Nu overheerst een leeg gevoel, wat is het jammer om wederom niet af te hoeven halen. Maar tog willen we dit topic openen voor de mensen die wellicht tog niet kunnen slapen en anders voor de gezelligheid.

Toch leuk dat dit topic wordt geopend :handsup:

Morgen toch onverwacht een tripje om vuurwerk op te halen. Ik heb nog een paar mooie cat. 2 kleine producten van Funke weten te scoren

Toch leuk dat dit topic wordt geopend :handsup:

Uiteraard, ondanks alles lezen we ook veel positieve berichten op het forum en zit er bij velen de sfeer en zin er wel goed in. Al is het anders, maar we moeten het doen met wat we hebben en daar proberen we het beste van te maken.

Dit was toch wel de topics der topics mensen met de mooie inlaad en collectie foto's.

Moet zeggen dat ze spanning er wel een beetje is had het niet verwacht

En toch kon ik van zondag op maandag al niet slapen omdat m'n hoofd vol zat met vuurwerk gedachten. Hopelijk ben ik hier vannacht niet van de partij, maar fijn dat dit topic er weer is!

Fantastisch dat dit topic weer geopend is!
Er volgen vermoedelijk niet veel veel foto’s van t afhalen maar het is absoluut sfeer verhogend :D

Over 10 uur had ik mijn eerste bestelling af moeten halen.. blijft toch een beetje onwerkelijk. Gelukkig zit de sfeer er ondertussen toch wel goed in. Top dat dit topic ook open is. Ga toch maar een beetje nachtbraken denk ik. Top 2000 kijken, biertje erbij. Gewoon omdat het erbij hoort. Ik mis wel echt de opwinding en drukte in de chat. Het wachten op de eerste foto's zowel hier als in het collectie topic. Het 300x checken van de bestellijsten. Het zetten van 2 wekkers voor de zekerheid (ook al was ik altijd ruim voor de wekker wakker). En het op pad gaan voor dag en dauw. Maar goed, volgend jaar maar weer..

Over 10 uur had ik mijn eerste bestelling af moeten halen.. blijft toch een beetje onwerkelijk. Gelukkig zit de sfeer er ondertussen toch wel goed in. Top dat dit topic ook open is. Ga toch maar een beetje nachtbraken denk ik. Top 2000 kijken, biertje erbij. Gewoon omdat het erbij hoort. Ik mis wel echt de opwinding en drukte in de chat. Het wachten op de eerste foto's zowel hier als in het collectie topic. Het 300x checken van de bestellijsten. Het zetten van 2 wekkers voor de zekerheid (ook al was ik altijd ruim voor de wekker wakker). En het op pad gaan voor dag en dauw. Maar goed, volgend jaar maar weer..

Idd zelfde gevoel. Gewoon nog wel echt veel zin omdat ik niet toe geef vorig jaar niet nu ook niet . Iedereen mag een hobby hebben en dit is de mijne een die pakt niemand af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan