Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Slapen lukt nog niet. 0600 de wekker… ach sfeertje wel hoor
Herkenbaar!!!!Ben al anderhalf uur onderweg naar mijn bed, gaat nog niet zo goed.
Zeker bij vuurwerkworld aalsmeer, hubo en klarenbeekNog mensen die hun vuurwerk in Noord-Holland halen?
Jup hier ook, lig er inmiddels in maar de adrenaline houd me op t forum.Herkenbaar!!!!
Haha lekker man bij mij ookMooie foto’s, nog een uurtje of 3 dan ligt de 1e bestelling hier ook in de auto![]()
Boeie gewoon flink genieten!Leuk om al die foto's te zien. Net naar het weerbericht gekeken wat we de 31e kunnen verwachten, maar zoals het er uit ziet gaat het flink waaien.![]()
Beverwijk net gewerkt, was gekkenhuis!Nog mensen die hun vuurwerk in Noord-Holland halen?
Dat sowieso! Wel is het een teleurstelling als je hele mooie goud effecten hebt die verwaaien. Daarom kansen spreiden en heb ik ook mooie dahlia effecten er bij zitten en een dikke blinker palm. Vooral die laatste ben ik zeer benieuwd naar.Boeie gewoon flink genieten!