PyroRJ
VWC lid
Zit inmiddels aan nummer 7 ofzo...zo maar eens proberen te pittenDe cava is inmiddels op hier. Denk ook niet dat ik heel scherp hoef te zijn voor die 2 melkbussen morgenochtend

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zit inmiddels aan nummer 7 ofzo...zo maar eens proberen te pittenDe cava is inmiddels op hier. Denk ook niet dat ik heel scherp hoef te zijn voor die 2 melkbussen morgenochtend
Grote rij bij Steenbergen?Feestje verliep vlekkeloos en leuk om mensen van hier te ontmoeten! Nu in Steenbergen en dat is echt een groot drama! Maar mag de pret niet drukken!
Ja, zeker 40 man voor me, tijdslot begint nu en nog geen meter opgeschoven!Grote rij bij Steenbergen?
Succes maatNou, foon weg en nog ff 4 uurtjes proberen te pakken. Hopen dat de poes nie weer zo tegen me aan plakt...superskattig maar nu ff niet....
Ik ga de kat ook echt insluiten beneden de nacht van de 30e. Ze besluit echt op de meest random tijden ineens heel gezellig te zijn en keihard miauwelend op me te staan. Soms ff nietNou, foon weg en nog ff 4 uurtjes proberen te pakken. Hopen dat de poes nie weer zo tegen me aan plakt...superskattig maar nu ff niet....
Spreek je over 30min weerOke ik ga het proberen....tot over een paar uur!!![]()
Samurai strike wel nette prijs!Wel extra aanbiedingen in steenbergen
Absoluut! Heb er alleen al 2 hahaha. Is die party onkel wat?Samurai strike wel nette prijs!
Volgens de kermisreporter wel, maar ik heb werkelijk geen idee in vergelijk met NL spulAbsoluut! Heb er alleen al 2 hahaha. Is die party onkel wat?
Kom je boven zegt ze...oohh ja we moeten het bed nog opmakenSpreek je over 30min weer![]()
Nou, bezorg haar even de mooiste 3 minuten van dr levenKom je boven zegt ze...oohh ja we moeten het bed nog opmaken![]()