Nachtbrakerstopic 27-28 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelbonnen willen printer, inkt op. Kopieshop heeft kerstvakantie! Stress!

Plus nog geen afhaalbewijs van de Wink@Sick Fan van de winactie binnen.

Stresspoepjes hier, gelukkig gaan we zo alle gourmet opmaken :applause:

Een van de leukste topics van het jaar weer geopend. Voor mij geen afhaalmoment vannacht, maar iedereen veel plezier tijdens de mooiste ritjes van het jaar!

Heerlijk dit. Ik begon de dag zonder zenuwen, maar nu ik dit topic weer zie, helemaal de kriebels.

Vannacht om 2.15 uur bij Bredavuurwerk, morgen ochtend om half 11 bij de Prijshamer in Winterswijk en rond 2 uur bij Schrijver in Zwolle.

Komende nacht om 4u bij hoakan pijnacker, dan een klein dutje doen, en om 7u naar driesprong xoetermeer. Maar van slapen komt het er vanavond niet meer van, teveel last van zenuwen:p

Zo, de kriebels zijn hier op het kookpunt, laten we het nachtbrakers topic lekker openen en met zn allen toeleven naar het moment waar we zo lang op gewacht hebben.

Poh, hier is de kruitstress ook maximaal toegeslagen, mede door dit weer. Okay, en misschien omdat ik net bij de plaatselijke sigarenboer binnen stond en er overal al balies waren ingericht, dummies waren neergezet en de meterpakketten (Cat 1, Wolff) als warme broodjes over de toonbank gingen. Heerlijk inkomen!

(ik ben nu dus ook de trotse bezitter van een meter pakketje hè, dat moge duidelijk zijn)

Ook het personeel van vuurwerkwinkels wat hier actief is succes en veel plezier vannacht en de komende dagen! Jullie zullen weer heel veel mensen heel blij maken.

Ook het personeel van vuurwerkwinkels wat hier actief is succes en veel plezier vannacht en de komende dagen! Jullie zullen weer heel veel mensen heel blij maken.

Wekker staat al aan.. komen er al véél bestelling ophalen morgen. Wat weer meer rust geeft op de 30/31e, en je kan dan je reet weer draaien in de bunker :handsup:

Wekker gezet om 3 uur. Vanaf 5 uur de bestellingen ophalen bij Gerrit. Daarna door naar hauwlerwijk vervolgens naar valk en tot slot door vuurwerk xxl in voorst.

Veel plezier allemaal!!
Ontzettend veel succes aan alle verkopers, dat het allemaal top mag gaan. En service blijft het belangrijkste :wink:!

Last but not least.
Veiligheid boven alles!!

Over een paar uur is het eindelijk 28 dec�� De mooiste dagen van het jaar! Ben benieuwd naar de eerste collectie foto’s vannacht. Ik zelf ga morgen heel de dag op pad. 30 december ook. Heb in totaal 10 vuurwerkwinkels te bezoeken. Zin in!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan