Myrmidon's Nostalgisch Vuurwerk

Duizendmaal dank Myrmidon! Wat een genot om dit te bekijken zeg, echt waanzinnig! Stop niet met deze films haha, we willen alles zien! :D

er staat hier ook een filmpje tussen van
het legale spul van vroeger. wat was dat toch kleur los spul zeg
ik meende vroeger wal eens paars te zien of blauw.
maar nee groen en rood . :cry: ik ben verbaast over mijn eigen verbeelding
toen. en wat mij ook op valt is dat hoe verbetert ons vuurwerk is
en voor de rest bedankt dit zijn filmpjes van toen ik nog een jaar of 8 was :bye:

Heerlijke beelden weer, Myrmidon! Heb zitten genieten. Ik ben gewoon jaloers op je collectie uit 90/91. Alle mooie spullen uit die tijd had jij daar liggen. En de manier waarop je e.e.a. hebt vastgelegd verraad dat je een liefhebber pur sang bent. Heel erg bedankt voor het delen van deze beelden.

De ratelband, bij het bushokje, is trouwens onmiskenbaar de oude versie van de ThunderBomb mat. Die knalden toen inderdaad veel luider dan nu (en ik vind ze nu al heel lekker knallen). De Group Parachutes is een bekende voor me. Zo jammer dat dit artikel er niet meer is.

@Magnolia
Je had wel degelijk verschillende kleuren in die tijd hoor. Maar rood en groen voerde inderdaad wel de boventoon. Vergeet desondanks niet dat de videocamera's ook een evolutie hebben doorlopen. Op mijn oude video's lijkt e.e.a. ook kleurloos, maar dat ligt vooral aan de ouderwetse CCD die slecht met een lage lichtopbrengst om kon gaan. Wel is het zo dat we tegenwoordig veel meer van de bijzondere kleuren (blauw, paars, goud) terugzien in het vuurwerk. In vele opzichten is het er dus op vooruit gegaan.

Cameo

Wat een prachtig stukje vuurwerk die Groupe parachute.
Wat zou het fijn zijn als hier nog eens een vergelijkbare cake van op de markt kwam.

Myrmidon ik neem aan dat deze toen een illegaal stukje vuurwerk was?
Voor de rest heerlijke films om te zien.

Zo, gevaarlijk daar:p
Super dat je zulk oud materiaal online hebt weten te krijgen Myriodon! Complimenten, ook aan je vader en je oom :)

Vooral die Group Parachutes, wat een origineel en geniaal vuurwerk zeg!

Back
Bovenaan