Muziek

Hier krijg ik ook kippenvel van. Het gaat niet alleen om de muziek maar om alles, de sfeer, het licht... Prachtig. :cool:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit nummer vindt ik ook altijd wel mooi om te horen, vooral in de wintermaanden, En raad eens. Rondt kerst vooral. :)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ja het Transsiberian orchestra heeft heel wat van dit soort mooie stukken gemaakt. Is van mij nog wel een klein wensje om daar ooit eens een pyromusical rond te maken rond 1 van deze nummers.

Trans Siberian Orchestra is inderdaad gaaf ;) ..

Pink Floyd - Hey You
+ YouTube Video

En hier luister in normaal naar in het dagelijks leven 8) :
+ YouTube Video

+ YouTube Video

Het is de soundtrack van de geniale film The Shawshank Redemption. Het geeft me elke keer weer kippenvel als ik het luister, vooral als ik aan het tekenen ben, is het zeer stimulerend:D

Fred, ben het helemaal met je eens mooi lied! :)
Deze is ook erg goed:
+ YouTube Video

:)

Laatst bewerkt:
Als ik hier aan terug denk krijg ik kippenvel, was volledig los daar zo.
+ YouTube Video

happy newyear van abba bezorgd mij kippenvel
metallica - one ook

Deze mag echt niet ontbreken, You'll Never Walk Alone, gezongen door meer dan 40.000 Liverpool FC fans!
+ YouTube Video

Dat moet ik echt eens een keer in het echt meemaken!

Back
Bovenaan