must have 2013

magnolia

VWC lid
ieder jaar komen er een hele boel nieuwe producten .
elk jaar heeft er altijd wel een product tussen gezeten waar van je dacht die moet ik hebben .
lang niet alles is nog bekend dat weet ik .
maar hebben jullie je must have van het jaar al gevonden ?

Swirling Daisy
Tears of beauty
Secret salute
Pamela
King cobra
Big 19
Thunderbomb matten
Splitonium

enzovoorrtsss

Ik neig naar de flashing salute van Katan.
China by Night staat genoteerd indien prijs aantrekkelijk blijft.

Alles wat een fatsoenlijke prijs heeft, kan erin komen. Alles dat niet meer bevalt, kan er uit vliegen.

King Cobra van Lesli
White Thunder van Wolff / All at once van Katan
Ekim van Katan
Shock Wave 1 van Schuurmans mits hij dezelfde knal heeft

wake up call
hot shots
twelve o clock
midnight special
Pamela
rowy assortiment
boombox 144 s

wat ik tot nu toe gezien heb zijn dit de nieuwe producten die mn aandacht trokken, en die niet zo achterlijk duur zijn:

kremlin
king cobra
krato mine
vodka wistle
rambo's
red club
scar
whistle blower

Weet jij dan meer dan ons? Hoe weet je dat de vodka whistle en kremlin niet achterlijk duur zijn?

Must haves voor mij dit jaar:
King Cobra
Splitonium
4 seasons
Salute cake 1
Event cake 3

Voor mij zijn dat

Big 19
China by night
Event cake 2
Event 4 seasons
Immortal gold
Vuurwerk met een kroon
Garden of Eden
Horizon of Holland

En ga naar door....

De absolute must have voor mij is op dit moment de King Cobra van Lesli.
Voor de rest kijk ik nog heel even de kat uit de boom.

Artikelen die wel mij aandacht hebben zijn:
Horizon of Holland van Royal Fireworks
Royal's Celebration van Royal Fireworks
Shock Wave 1 van Schuurmans
Kremlin van Lesli
VIP premium collection van ...

eigenlijk heb ik nog helemaal geen must have voor dit jaar .
maar niet te min heeft vuurwerk totaal vorig jaar mijn aan dacht wel getrokken .
waar ik al wel over na zit te denken zijn die taile potjes van wolf .
die zijn niet duur maar toch leuk om in de vroege avond eens te testen .
het klinkt misschien raar hoor .
maar voor mijn gevoel gaat alles steeds meer op elkaar lijken .
daar mee bedoel ik praktich de zelfde kleurstelling, zelfde effecten noem maar op .
enkel de prijzen maken nog het verschil in al die merken .
dat was in mijn optiek een paar jaar geleden toch wel anders .
maar goed dat terzijde het seizoen is maar net begonnen ik gun me zelf de tijd .

Behalve de draaizonnen van Schuurmans en Mythos van Lesli heb ik ook nog geen musthaves. De keus is ook zo enorm groot en groeiende dat door het moeilijke kiezen ik bijna omsla naar het negeren van al die nieuwe producten en gewoon simpel wat kiezen wat makkelijk verkrijgbaar is. De keus wordt me té groot, en ik vraag me af hoe lang dit kan doorgaan.

Een musthave als Immortal Gold vorig jaar heb ik nu dus (nog) niet. Toen was zo'n doos ook nog innovatief, nu word je d'r mee doodgegooid. Het zal allemaal wel, gewoon weer lekker aan het meterpakketje.

Behalve de draaizonnen van Schuurmans en Mythos van Lesli heb ik ook nog geen musthaves. De keus is ook zo enorm groot en groeiende dat door het moeilijke kiezen ik bijna omsla naar het negeren van al die nieuwe producten en gewoon simpel wat kiezen wat makkelijk verkrijgbaar is. De keus wordt me té groot, en ik vraag me af hoe lang dit kan doorgaan.

Een musthave als Immortal Gold vorig jaar heb ik nu dus (nog) niet. Toen was zo'n doos ook nog innovatief, nu word je d'r mee doodgegooid. Het zal allemaal wel, gewoon weer lekker aan het meterpakketje.

Nieuwe uitdaging: alles in kaart brengen wat je wil en dan determineren net zo lang totdat je overhoudt wat je écht over wil houden. Je hebt er nog zeker twee maanden voor, toch? :wink:

ik kan me dat heel goed voorstellen .
want kritisch kijken kost ook moeite .
het lijkt er soms ook wel eens op dat het met het jaar moeilijker wordt .
het is gewoon echt big bigger the bigest en als je dacht dat je er was, kan het nog groter .
uit eindelijk schiet je er met tube inhoud er weinig mee op .
maar de prijzen rijzen wel toren hoog .
nou dan raakt de lol om je lijstje samen te stellen er wel van af .

King Cobra Royal Class
Mythos New Spirit
Hitmen Dynasty
Red Heat Full Loaded
Blinking Energy Masterline

King Cobra van Lesli.

En de Dutch fireworks proff collectie. (Waarschijnlijk een reden dat ik niet bij Pronk vw ga bestellen...)

Valt wel op dat de king cobra vaak genoemd word.
Als lesli echt de kwaliteit kan leveren als de samples is dit denk ik een mogelijk een kanshebber voor product van het jaar.

Valt wel op dat de king cobra vaak genoemd word.
Als lesli echt de kwaliteit kan leveren als de samples is dit denk ik een mogelijk een kanshebber voor product van het jaar.

Er komen sowieso veel producten van Lesli voorbij waarvan de productvideo's echt veelbelovend zijn. Als Lesli dit ook echt waar weet te maken zijn ze goed bezig! Met name omdat er met vernieuwende effecten/opbouwen gewerkt worden. Ik had het nooit echt op Lesli maar zoals het er nu naar uit ziet gaan er zeker wat producten van besteld worden. Bijv:

Lesli:
- King Cobra (Leuk en weinig voorkomend effect)
- Pamela (vernieuwende opbouw)
- Big Momma
- Mythos (Prachtig felle kleuren)

Overig:
- China by Night

de must haves voor dit jaar:
King cobra van lesli
shanghai snake tails van lesli
rocking fire van wolff, blijf dit toch een heerlijke bak vinden :D

gelukkig zijn ze allemaal al besteld.
me broertje de king cobra ik de andere 2 :) en ja van alles een karton :D

Back