MUSEUMDVD 2010 - "We moeten een mat!" (trailer)

Ik heb de eerste dvd deze ochtend goed bekeken op de pc, omdat hij kuren had op de dvd speler.
Naar mijn mening is het een onwijs leuke dvd geworden die de sfeer van oud en nieuw echt laat proeven.

Het mooiste van de dvd vind ik eigenlijk de mensen die erop staan. Zowel jong als oud is duidelijk samen aan het genieten van het vuurwerk. Ik geniet van de reacties die op de dvd te zien zijn. Echt leuk!

Voordelen: vanuit verschillende hoeken gefilmd.
En het belangrijkste, de spontane reacties van de mensen zijn duidelijk waarneembaar op de dvd. Dat maakt het in mijn ogen echt heel leuk!

Nadeel, het stookgedeelte met de matten vond ik naar mijn mening ook iets te lang. Op zich niet verkeerd, maar iets meer afwisseling had ik leuker gevonden. Verder geen negatieve feedback aangezien ik heel erg genoten heb van de dvd.

heb vandaag de dvd binnengekregen en een groot deel al gezien wat een topdvd:p ok de mattensessie was wat te lang maar voor de rest een topdvd en vond het geluid niet eens zo slecht vooral de namiddag/avond- en 12 uur sessie vond ik top :p kom nu al helemaal in de sfeer :D bedankt :) (bye)

Zo dan, heb hem van de week eindelijk eens volledig afgekeken, want de tijdsduur van 4,5 uur zorgt ervoor dat je meerdere keren een uurtje kunt kijken zonder dezelfde beelden te zien! :D:p

Heb echt zwaar genoten van deze DVD, het ademt puur sfeer en plezier, van begin tot eind! Hét bewijs dat mannen nooit volwassen worden en dat is maar goed ook, want zo hoort het te zijn! :p
Prachtige projecten, onwijs veel vuurwerk, stoken met de buren, maar ook stoken met de kids, geweldig allemaal! :D

Complimenten voor het bewerken van deze DVD Nick en dan ook de strooptocht en een sfeervolle aftiteling, helemaal top! :applause:
Een absolute must have voor iedere vuurwerkliefhebber! :handsup:

Morgen ook eens even een bestellinkje plaatsen. Vond die van 2009 namelij ook keigoe. Trailer ziet er overigensook lekker uit.

:)

Ik heb net ook besteld en meteen het geld overgemaakt. Ik heb alle 3 de DVD's besteld. Ik hoop op een heerlijke sfeer voor de laatste maand door te komen!

:D

Bedankt weer allemaal voor de leuke reacties, zowel hier als via de pm/email. :)

Museumdvd 2011
We zijn al weer hard bezig om de volgende editie voor te bereiden. Uiteraard is de insteek weer spontaan en leggen we het weer vast "alsof je erbij bent". Naast leuke projecten gaan we ons best doen om de reportages om "de dag der dagen" heen wat uit te breiden. Meer strooptochbeelden dus en een exclusief bunkerbezoek in Duitsland (bij Bonfireworks) staan op het programma.

Puzzelen voor een Museumdvd
Overigens kan ik de puzzelaars onder jullie van harte aanbevelen vanaf 1 december dagelijks even op het Museum te komen kijken. Het Museumraadsel is dan weer online en ieder vwmlid mag meedoen (lid worden = gratis uiteraard). Het prijzenpakket wordt nog samengesteld, maar vast staat reeds dat de nummers 1, 2 en 3 een voucher verdienen voor een Museumdvd naar keuze. (dus ook de nog uit te komen release in 2011). Meer informatie over het puzzelen vind je hier: http://www.vuurwerkmuseum.nl/index.php?name=News&file=article&sid=143

Groetjes,
Cameo

Nieuwe link
Even een huishoudelijke mededeling; de shop is verhuisd naar een andere plek. Onderstaande banner zegt alles :)

Ik heb alle 3 de dvd's gister mogen ontvangen. Allemaal heel erg netjes verpakt. Nu wachten tot het weekend want dan heb ik tijd om ze te kijken. Denk dat ik maar een vuurwerkmuseum marathon ga doen!! Kan niet wachten!!

Owja Cameo, Bedankt voor de sticker die erbij zat.

Gr.

Ik heb alle 3 de dvd's gister mogen ontvangen. Allemaal heel erg netjes verpakt. Nu wachten tot het weekend want dan heb ik tijd om ze te kijken. Denk dat ik maar een vuurwerkmuseum marathon ga doen!! Kan niet wachten!!

Owja Cameo, Bedankt voor de sticker die erbij zat.

Gr.

Dan heb je zeker geen miskoop gedaan wouter. Veel plezier met t kijken dit weekend.!

Zeker, veel kijkplezier gewenst, dat gaat zeker goedkomen!

Wat is de slogan voor dit jaar Nick, mag die al bekend worden? :rolleyes::D

Back
Bovenaan