Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beste lui van VuurwerkMuseum
nu gaan jullie al vast weer denken van dam wat een zijkerd maar ik geef gewoon eerlijk mijn mening..
De eerste dvd vond ik redelijk TOT de stook moment in de middag. die is veelste lang dradig met die matten.
Dan de 2e DVD die begind na mijn mening ook al weer te lang dradig met die hoeveel heid fonteintjes na een paar heb ik het al wel gezien+ dat er met de am te weinig gedaan word. Hij steekt wel paar candels en een AK54 aan maar doet niets met de camera je ziet ze alleen schieten maar het effect zie ik dus niet. Dat vond ik toen ik het zag nog minder errig aangezien hij maar alleen bezig is en moet ook alles aansteken. Maar dan gaan de beelden over naar een groep die op straat bezig is en daar zie ik het zelfde. Soms had ik wel het idee dat ze dachten owja moet ook eens om hoog richten. Maar dan vind ik de scherpte niet alte best. Veel verder heb ik hem nog niet gezien aangezien ik me er een beetje aan ergerde. Maar moet wel toegeven jullie hebben je best gedaan om een zo goed mogelijke dvd te krijgen.
Mvg,
Ricow
Ik bedank je voor deze post
Heb weer even kunnen gieren!![]()
hoe bedoel je heb weer even kunnen gieren?
Omdat het voor mij een worsteling was om je post op de juiste manier te lezen.Waarschijnlijk kan je daar zelf niks aan doen dus het is geen aanval ofzo, maar had het wel even naar me zin.
![]()