MUSEUMDVD 2010 - "We moeten een mat!" (trailer)

ik moet nog ff geduldig wachten op de postbode helaas :(

hij is zojuist op me mat gevallen.

Bedankt :D

Laatst bewerkt:
HEB HEM BINNEN! Dus ik heb vanaaf wat te doen whehe.

EDIT: Een top dvd waarbij je werkelijk in een deuk licht zo nu en dan. Klein jochie met trueno 4 bv.

Laatst bewerkt:
Nick kerel bedankt! :D De dvd is keurig binnen gekomen alles goed verpakt! Heb net de strooptocht bekeken heerlijke sfeer momenten! 1 minuscuul minpuntje vind ik dat de stemmen niet altijd goed hoor baar zijn! Voor de rest TOPPER. :D:D

Heb de dvd de sticker en het lampje vandaag ook binnen gekregen. Zometeen maar eens een deel kijken :D Namens mij bedankt voor de snelle verzending en de tijd en het materiaal dat er in is gestoken voor die 14,95. Goed verpakt en ziet er allemaal strak uit. :)

Ah, hij is bij de eerste club mensen binnengekomen. Dat is mooi :)
We werken hard door hier, zodat de andere liefhebbers ook snel hun box hebben.
Inmiddels staat de teller op 71 bestellingen :shocked:

@Nitraat12, kritisch nootje genoteerd. Thanks. Houden we bij eventuele nieuwe opnames rekening mee. Misschien zijn dasspeldmicrofoons nog een goede optie. Zoeken we wel uit :D

Cameo

Geld is zojuist overgemaakt en ik kan niet wachten tot dat die op de deurmat valt! :D

Laatst bewerkt:
Ik heb hem nog niet, maar dat kan ook niet aangezien men hier op maandag niets bezorgd :p
Blijf mooi nog ff in blije verwachting :D

Beste lui van VuurwerkMuseum

nu gaan jullie al vast weer denken van dam wat een zijkerd maar ik geef gewoon eerlijk mijn mening..

De eerste dvd vond ik redelijk TOT de stook moment in de middag. die is veelste lang dradig met die matten.

Dan de 2e DVD die begind na mijn mening ook al weer te lang dradig met die hoeveel heid fonteintjes na een paar heb ik het al wel gezien+ dat er met de am te weinig gedaan word. Hij steekt wel paar candels en een AK54 aan maar doet niets met de camera je ziet ze alleen schieten maar het effect zie ik dus niet. Dat vond ik toen ik het zag nog minder errig aangezien hij maar alleen bezig is en moet ook alles aansteken. Maar dan gaan de beelden over naar een groep die op straat bezig is en daar zie ik het zelfde. Soms had ik wel het idee dat ze dachten owja moet ook eens om hoog richten. Maar dan vind ik de scherpte niet alte best. Veel verder heb ik hem nog niet gezien aangezien ik me er een beetje aan ergerde. Maar moet wel toegeven jullie hebben je best gedaan om een zo goed mogelijke dvd te krijgen.

Mvg,
Ricow

Ik heb hem ook binnen !.
Met lampie en sticker!

goed bezig! de hoesjes zien er gelikt uit.

Beste lui van VuurwerkMuseum

nu gaan jullie al vast weer denken van dam wat een zijkerd maar ik geef gewoon eerlijk mijn mening..

De eerste dvd vond ik redelijk TOT de stook moment in de middag. die is veelste lang dradig met die matten.

Dan de 2e DVD die begind na mijn mening ook al weer te lang dradig met die hoeveel heid fonteintjes na een paar heb ik het al wel gezien+ dat er met de am te weinig gedaan word. Hij steekt wel paar candels en een AK54 aan maar doet niets met de camera je ziet ze alleen schieten maar het effect zie ik dus niet. Dat vond ik toen ik het zag nog minder errig aangezien hij maar alleen bezig is en moet ook alles aansteken. Maar dan gaan de beelden over naar een groep die op straat bezig is en daar zie ik het zelfde. Soms had ik wel het idee dat ze dachten owja moet ook eens om hoog richten. Maar dan vind ik de scherpte niet alte best. Veel verder heb ik hem nog niet gezien aangezien ik me er een beetje aan ergerde. Maar moet wel toegeven jullie hebben je best gedaan om een zo goed mogelijke dvd te krijgen.

Mvg,
Ricow

Ik bedank je voor deze post :p

Heb weer even kunnen gieren! :D

Laatst bewerkt:
Geweldige dvd's heb ze net afgekeken.

Mooie collectie heb je Cameo, zker een paar 1000 euro'tjes de lucht ingeknalt hahaha

-puntje: tijdens het stoken van een aantal potten was de camera omlaag, en ging pas omhoog halverwege 't einde.

Ook hier kan het grote genieten beginnen. Ik heb mijn box heden ook ontvangen. Dank voor de weer geweldige en snelle service Cameo :D

@Rotterdammer, Bedankt voor je bericht. Is niet mijn collectie die je ziet, maar vooral die van mijn collega museumdudes :) Verder is de registratie "eau naturel" gedaan; dus spontaan. Zo af en toe mist een van de camera mannen dan wel eens de start van een cake of blokje, maar is het verloop van de scene toch leuk genoeg om te gebruiken.

@Ricow, Bedankt voor je eerlijke kritiek. Ik denk dat jij het punt van deze dvdbox (en de vorige edities) een beetje mist. Dat geeft niet, maar is vooral jammer voor jezelf. Een advies; kijk eens verder dan het vuurwerk alleen. De Museum dvd is geen demo-cd van vuurwerk, maar een registratie van de beleving van oudjaar door enkele doorgewinterde stokers. Zoiets spreekt je aan of niet, denk ik :bye:

Update
Ik zie overigens net dat de banken weer met hun werk bezig zijn, want de transacties stromen binnen. De pakketjes waar ik nu mee aan de slag ben krijgen een update per mail.
Iedereen bedankt voor het geduld en het getoonde vertrouwen.

Cameo

Laatst bewerkt:
Omdat het voor mij een worsteling was om je post op de juiste manier te lezen. :wink: Waarschijnlijk kan je daar zelf niks aan doen dus het is geen aanval ofzo, maar had het wel even naar me zin. :thumbup:

aha njah ik zag het namelijk wel als een aanval in het begin maar goed maakt niet meer uit ;)

En weer 10 boxen op de post. Betreffende mensen zijn per email verwittigd. We zijn lekker op stoom :)

Cameo

Back
Bovenaan