Okee, ik krijg per email een paar vragen binnen die ik graag in 1 keer centraal behandel. Da's wel zo efficient. Kan ik mijn tijd gaan besteden aan het drukken
-----
Verzendingen
Ik verzend alle bestellingen op volgorde van binnenkomst. Uiteraard allemaal zo snel en soepel mogelijk, maar nooit ten koste van de kwaliteit. Het hoesje, de dvd's en natuurlijk de video's moeten allemaal netjes zijn. Er wordt dus niets afgeraffeld.
Er was een voorraad van 15 boxen, maar deze is inmiddels alweer uitgeput. We koppen inmiddels tegen de 40 bestellingen aan :O (H) Ongelooflijk, maar vooral ook super natuurlijk!
Ik controleer dagelijks de inkomende betalingen en maak een batch gereed op basis hiervan. De eerste batch zal komend weekend verzonden worden en komt dus maandag op zijn vroegst bij de geadresseerde aan. Als ik een batch verstuur verander ik de status van je bestelling naar "verzonden". Je krijgt hier dan ook een emailtje van. Je weet dus op voorhand dat ie eraan komt. Zit je nog niet bij deze batch, dan zit je bij de volgende.
En de productietijd?
Door de aanschaf van betere spullen kan ik sneller produceren dan vorige jaren. Dat geldt in elk geval voor de actuele editie van de dvdbox. De versies van vorig jaar produceer ik nog op de traditionele wijze. Dat kost dus aanzienlijk meer tijd, maar zo blijft de box authentiek. Ik ga proberen om dagelijks 5 tot 7 boxen te produceren. Dat kost mij ongeveer een avond en een stukje nacht. Even doorbuffelen dus, maar het is voor het goede doel

Mocht het nu iets langer duren dan je zou willen, dan hoop ik op je begrip. Ga er van uit dat ik mijn uiterste best doe om de spullen zo snel mogelijk je kant op te krijgen.
Vorige edities?
Ik stipte het net al aan; Vorige edities van de dvdbox zijn ook weer te bestellen, maar kosten relatief meer tijd om te maken dan de nieuwe exemplaren. Als je dus een van de vorige edities (of misschien wel allebei) er bij hebt besteld, dan kan het zijn dat je bestelling iets langer duurt. Ook hier vraag ik om jullie begrip. Ik doe mijn best
Vragen?
Als er inhoudelijke vragen zijn over je bestelling, dan wil ik je vragen deze per email te stellen (cameo @ vuurwerkmuseum.nl) Algemene vragen mag je ook hier of op een van de andere fora stellen.
Groetjes,
Cameo