MUSEUMDVD 2010 - "We moeten een mat!" (trailer)

Yes hij is er weer bijna. Jullie dvd van vorig jaar was al een toppertje en als ik de trailer bekijk wordt het weer genieten. Wat mij vooral aanspreekt is de sfeer. Met je oude maten genieten van vuurwerk, waarbij gezelligheid, plezier en verantwoord stoken centraal staan. Zeker weer een aanvulling voor mijn collectie:thumbup:

Een paar foto's van de verse Museum dvdbox zoals deze vanaf vrijdag te bestellen zal zijn:

dvdbox2010_1_small.jpg

dvdbox2010_2_small.jpg

Cameo

Even een vraag...

Gaat er ook iemand van jullie a.s. zaterdag 2okt. naar de LVC meeting in Olen?
Want zou het dan mogelijk zijn als we dan ook de dvd kopen van jullie?

Ziet er wederom weer netjes uit net als vorig jaar, reserveer er zeker alvast 1 voor mij want deze mag niet in mijn collectie ontbreken.

Even een vraag...

Gaat er ook iemand van jullie a.s. zaterdag 2okt. naar de LVC meeting in Olen?
Want zou het dan mogelijk zijn als we dan ook de dvd kopen van jullie?

Goeie vraag, Golddigger. Ik was er 2 oktober as om meerdere redenen graag bij geweest, maar een van mijn dochters viert dan haar verjaardag. Maar ik zorg dat er vanaf vrijdag veel voorraad is, want ik heb geleerd van vorige jaren.

Cameo

Vroeg me al af wanneer deze zou verschijnen, heb de afgelopen weken de vorige dvds terug gekeken. En daar ook weer erg van genoten. Deze trailer ziet er ook weer top uit, zal deze dan ook zeker weer bestellen 1 oktober :)

Koop elk jaar ee vuurwerk DVD maar dit jaar word het deze.
Heerlijke trailers, wat een sfeer!
Zal op de 1ste gelijk mijn bestelling plaatsen!

Goeie vraag, Golddigger. Ik was er 2 oktober as om meerdere redenen graag bij geweest, maar een van mijn dochters viert dan haar verjaardag. Maar ik zorg dat er vanaf vrijdag veel voorraad is, want ik heb geleerd van vorige jaren.

Cameo

Jammer dat je er niet bij bent :sad: Verjaardagen gaan nou eenmaal voor.

Ik wacht met smart op de 1e oktober.

Beste 'snelle besteller',
Een aantal liefhebbers hebben gemaild of gePM't met de vraag of de webshop precies om 00:00 open zou gaan, dat was wel de bedoeling, maar het gaat even wat langer duren. Cameo heeft nog tijd nodig om de laatste puntjes op de ietjes te zetten. De shop gaat vannacht of anders morgen open, maar dan zijn we ook helemaal gereed om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken.
Excuses voor het ongemak.
Groetjes, Nick en Roel.

Okee liefhebbers en kruitkornuijten opgelet;
De Museumdvd shop is geopend

Omdat we inmiddels (meer dan) 5 jaar bestaan, en omdat we het leuk vinden een extra bonusactie te doen, hebben we weer een leuke attentie bedacht voor de vroege vogels:

Let op: Ik heb een startvoorraad gemaakt, zodat ik de eerste bestellingen kan afhandelen. Na ontvangst van je betaling stuur ik het pakketje direct op.

Als de belangstelling groter is dan verwacht kan het voor komen dat de levertijd iets langer is. Ik vraag daarvoor jullie begrip. Het is en blijft allemaal handwerk en het kost mij de nodige tijd.

Iedereen die heeft besteld of gaat bestellen; heel veel plezier gewenst met deze dvdbox!

Groetjes,
Cameo

Leuk mannen. Al 6 bestellingen binnen. En dat voor de tijd van de dag :cool:

Maar even een dienstmededeling;
Het lijkt erop dat de bevestigingsmails niet aankomen nadat besteld is.
Geen paniek. De bestelling is wel bij mij binnengekomen, dus als je de informatie van het scherm gebruikt (maak een printje of save het naar een bestand) komt alles goed. Zodra de betaling binnen is, stuur ik de box af en bevestig ik je dat deze onderweg is. Excuus voor het ongemak :wink:

Uiteraard ben ik het mailprobleem direct aan het uitzoeken.

Cameo

Back
Bovenaan