MUSEUMDVD 2010 - "We moeten een mat!" (trailer)

echt top, in oktober toch maar eens een museumdvd bestellen:D Leuk om de dvd te kijken met het koude weer buiten:)

Vanwaar de naam: 'we moeten een mat'?

Wat een fantastische trailer weer Nick. Zodra de DVD uitkomt kan je mijn bestelling verwachten! De sfeer is als vanouds, gemoedelijk lekker stoken.

Ik zie heel wat leuke producten voorbij komen!
Alvast weer bedankt mannen voor uren voorpret haha.

Wat zijn dit toch geweldige films die sfeer, het ademt gewoon het echte vuurwerk gevoel uit.
Krijg gelijk weer zin om te stoken, geweldig Cameo.

echt top, in oktober toch maar eens een museumdvd bestellen:D Leuk om de dvd te kijken met het koude weer buiten:)

Vanwaar de naam: 'we moeten een mat'?

Dat is sinds 2006 een stopwoordje van Maarten, sinds toen roepen we de hele dag als het even stil valt 'we moeten een mat'. Klinkt flauw maar het is zo'n intern dingetje waar je bij moet zijn om het leuk te vinden, zeg maar.
Zeker weer prima beelden, Nick heeft zijn stinkende best weer gedaan om er wat moois van te maken. :D

Laatst bewerkt:
Geweldig, hoe meer ik van dit soort filmpjes zie (net als die van vwc) hoe meer zin in krijg in oud en nieuw!

Geweldig weer, het verteld weer hoe het eraan toegaat bij jullie!

Gave Trailer, dat beloofd erg veel...ik zie eindelijk weer eens een weg zoals die was eind 70, begin 80, onder de snippers en rotzooi, zoals het hoort te zijn. Goed werk mannen....:bye:

Heren van het vwm ik kijk al sinds 1 Januari uit naar jullie dvd! Echt een super trailer de dvd wordt hier zeker aangeschaft! :D

YESS!!!ik weet eindelijk een leuk kerstkado:D
Geweldig introfilmpje trouwens, leuk om tijdens de koude winterdagen te kijken:)

Heerlijke trailer weer hoor! Het ademt gewoon wederom vuurwerkmnuseum! Top! Mijn bestelling kunnen jullie daarom ook wederom tegemoet zien op 1 oktober! :D

Prachtige beelden heb je vastgelegd, Cameo. De sfeer bruist er vanaf!
In de trailer komen leuke varieërende producten voorbij.
Zo te zien hebben jullie flink gehamsterd tijdens de strooptocht? :cool:

Net als voorgaande edities krijgt ook deze Museum-DVD een mooie plaats tussen de verzameling! :)

Een heerlijke trailer van een waarschijnlijk verbluffende DVD!
Bijna jammer dat je tot oktober moet wachten met bestellen :p

Heerlijke trailer, maar dat is hier al genoeg gezegd!
Wat mij vooral een goed humeur opleverd bij deze film is de laatste boodschap die je meegeeft!
Knappe slogan en "ZET 'm OP! :)

Heerlijke trailer weer! deze DVD komt vast en zeker in de collectie, want hij is uitermate goed geschikt om sfeer op te bouwn voor oud en nieuw.

Jippieee de must have van het jaar ligt weer in het verschiet, ik heb nu alweer warme gevoelens na het zien va de trailer.

We moeten een dvd:D

Fantastische trailer weer,ik kijk nu al uit naar het moment waarop de postbode de dvd gaat bezorgen.
Als je een echte sfeer dvd wilt hebben moet je deze nemen.
Stelletje ouwe rockers die op de howly day compleet uit hun dak gaan.
Alle voorgaande O&N dvd,s waren een groot succes, de trailer belooft een nieuw succes.
Top gedaan Nick

Back
Bovenaan