Multi Shock

Ruben

VWC lid
764.jpg

Productnaam: Mutli Shock
Aantal schoten: 25
Effect: Knal, vergelijkbaar met Shocks
Adviesprijs: 10,00

Uiterlijk van het product is lekker simpel. Dat bevalt mij wel! Nu de uitwerking nog zien om er verder iets over te kunnen zeggen.

Waarschijnlijk zal deze cake een harde knal hebben. De schoten komen af van zijn losse broeder de Shock. Ik denk dat jullie wel weten hoe hard deze knallen zijn. Daardoor zal het effect ook wat meer verspreid zijn verwacht ik. 12 Grammen aan knetter is inderdaad aardig wat leuks, zal ook goed knetteren dan.

25x10.4= 260 gram.

Laatst bewerkt:
Hoe kom je bij dat getal?
Eerst heb je het namelijk over 10,4 plus 2 gram knalsas dat maakt 12,4 bij mij en niet 14,2. Typfoutje?

Kruitsniuver, het zijn 25 schoten.

Maar je had inderdaad ik rekende even verkeerd. Heb het aantepast in mijn bericht en nu moet het wel kloppen. Totaal is 260 gram p.t.s.

lijkt me een succesnummer, als de uitwerkingen zo zijn als ik ze verwacht!
heerlijk, eindelijk knalblokken op de 's Heerlandsche markt :rolleyes: super dit!
10.4 gram crackling is zoals gezegd een aardig gewicht... hehe ik hoop dat er snel een filmpje vrijkomt!

Vincent.

~~~~
En dat voor maar 10 euro!

ik heb hier een filmpje van de multishock. alleen het verbaasde mij wel want er zit geen crackling in zoals bij de gewone losse shock wel het geval is. alleen de 5 finale schoten zijn met crackling. ondanks dat vind ik het wel een mooi potje en vind ik het de 10 euro ook zeker waard maar wel stom dat het iets anders is als de losse shock.
hier het filmpje:
http://www.stempeldiscounter.com/vuurwerkshop/shop/movies/multishock.html

Ziet er leuk uit voor 10 euro, jammer dat mijn dealer hem voor 15 euro verkoopt... dat gaat met toch weer net iets te ver voor dit potje :sad:

ik vind dit ding geweldig, 10 euro voor 25 shots en dan heb je zulke grote boeketten, vind ik wel heel erg netjes !

:bye:

Fijne cake, de burst klinkt flink hard, de boeketten zijn daarbij ook niet slecht, al zijn ze wel erg snel verdwenen. :wink: Prijs van slechts 10 euri, als ik op de film af ga, zeker het geld waard.

Effect was bij mij hetzelfde als op het filmpje, dus het is zeker een aanrader. De naam is alleen raar, want deze pot heeft helemaal niks met de Shock te maken.

Deze pot had ik ook, kon alleen het effect vanwege de mist niet zo goed zien maar de knallen waren toppie :D

Back
Bovenaan