Multi Salute [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: BVD102
Artikelnaam: Multi Salute
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Stuks: 4 stuks
Effectomschrijving: 19 shots cracker
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

13374521.0fd3e54c.560.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook hier weer een variant van wat er al van vele merken aan zit te komen. Blijft de vraag.
Knalt dit een beetje?????:rolleyes:

Ja je kan ze foppen. Maar als ze het niet zeker weten en voor onderzoek met je naar het politie bureau gaan :p
Zit je dan op het bureau.

Ik hoop dat het een beetje knalt! :)

Ik moet zeggen, ze maken ze steeds leuker die knallers helaas zal het niet veel zijn, als ze de twister knal van gbv kunnen evenaren ben ik tevreden, maar daar geloof ik niet zo in, helaas heb ik ook geen twisters meer:(

Ik vind het er wel weer origineel uitzien, maar verwacht er qua knal niet veel van. Als ik het goed zie op de foto zijn het dus gewoon 19 kanonslagen tegen elkaar omhuld door papier in de vorm van een vlinder? Heb je dan geen kans dat ze wegvliegen en dan pas knallen?

Ik vind het er wel weer origineel uitzien, maar verwacht er qua knal niet veel van. Als ik het goed zie op de foto zijn het dus gewoon 19 kanonslagen tegen elkaar omhuld door papier in de vorm van een vlinder? Heb je dan geen kans dat ze wegvliegen en dan pas knallen?

Dat was met de Multi Thunder van Pyrostar wel zo ja. Alleen dat waren flashknallers. Met deze kan je datzelfde probleem hebben, alleen zal de spreiding minder groot zijn ivm minder krachtige knal.

Die je op het filmpje ziet zijn inderdaad illegaal, het is de Belgische variant :wink:

Ja sorry, Had niet zo goed opgelet! Deze knaller (uit het filmpje) is de Multi Thunder 19 sh van pyrostar.
Maar ik ben benieuwd of deze knaller (van de topic) legaal of illegaal is, Want ik wil ze wel uit testen!

Back
Bovenaan