Monster Jam

Wow wat een prachtig label zeg! ziet er zo te zien in het echt 10x beter uit!:rolleyes:

Thx voor de foto pyroboy! :wink:

--pyro99:bye:

Nog een foto van deze cake!

15xa60x.jpg

szhnwo.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Inderdaad een mooie deal!
Ik had gratis vuurwerk te besteden, en het is me gelukt om deze GRATIS mee te krijgen :D!

Hij ziet er iig heel erg cool uit, vind hem zonde om hem aan te steken :D

Hier een foto (wel iphone kwaliteit). De complete afgeschoten foto komt nog en filmpje :P

387584_2552289201155_1071639731_2612684_598061072_n.jpg

Vannacht als laatste aangestoken. Ik woon in een behoorlijke brede straat, is maar goed ook. Wat schiet dit ding breed!! Die tempoversnelling is geweldig, heel de straat werd verlicht! 70 euro is veel geld maar in mijn ogen meer dan waard!!

Heb hem van een afstandje mogen aanschouwen, wat een prachtbak!
Naar mijn mening aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wat! :)

Prachtige bak, grote effecten, goeie bursts, echt een monster. Hij mag wat sneller op gang komen. € 70 euro zou ik er niet voor betalen. Voor 50 zou ik 'm zo nog eens meenemen!

Straatfilmpje van de Monster Jam uit de Silver Label O&N 2011-2012, TOP waaiercake tevens beste nieuwkomer van Lesli dit jaar !

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is nu wat je noemt een topper, ben meer dan zeer tevreden over deze cake en vind zijn prijs wel waard. Mooie volle boeketten met een versnelling die de gehele lucht vult, deze staat met stip weer voor aankomend nieuwjaar op mijn wishlijst.

Ik vind het niet alleen de beste nieuwkomer van Lesli voor 2011, ik vind het Lesli's beste product.

En de prijs vind ik voor dit product wel reeel. Dit is voor mensen die echt iets speciaals willen en geen vuurwerk willen die jan en alleman heeft. Met deze prijs blijft het tenminste exclusief.

Dit is gewoon de allermooiste/allerhardste/allerbeste pot die ik zelf ooit heb gehad! Dit is gewoon professioneel vuurwerk voor consumenten! Het is zeker wel zijn prijs waard, want je zult hem nog lang onthouden!

Hier het straatfilmpje (hij staat er alleen helaas niet helemaal op, soms wel, de boeketten):

http://www.youtube.com/watch?v=ibLlyLOYPPw

Deze zal voor de rest van het jaar in mijn geheugen geschreven zijn, wanne top ding zeg. Zal er volgend jaar zeker weer inzitten.

Back
Bovenaan