Een mogelijk Vuurwerkverbod in 2026 gaat niet helpen.
Stemmen kan hier met: Eens, of Oneens.
Uiteraard Eens stemmen.
Stemmen kan hier met: Eens, of Oneens.
Uiteraard Eens stemmen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar met een verkoop en afsteek verbod kan alles in handhaving aldus klaver en ouwehand de komende weken. Het verbod moet er gewoon komen en dan blust alles vanzelf uitDe mensen die nu nog voor een verbod zijn lopen met oogkleppen op en niet zo zuinig ook. Hoe kan het zijn dat er zoveel geweld, elke jaarwisseling weer zo gruwelijk uit de hand loopt? Simpel er zijn geen hardere straffen. Als je doelbewust brandje steek en de brandweer komt worden bekogeld bij het leven en de politie ook. Zag op tv dat een ambulance met een gewonde bezig was, schandalig dat ze werden bekogeld. Dit heeft 0.0 met een verbod te maken want volgend jaar gaat het weer gewoon los, want tja het verbod helpt gewoon niet. En daarbij zijn er ook stoeptegels en molotovcocktails gegooid en die kan je weer niet verbieden. Zwaar vuurwerk blijft wel komen en dan heb je het probleem niet opgelost. Wat ik er van gezien heb is dat het verbod zijn doel voorbij zal gaan want het word steeds erger. Heb je hier een verbod voor nodig? Hoe hard ik ook nadenk het antwoord is nee, want dit tuig is nu wel bewezen blijft bezig.
Zat hier ook aan te denken, in de media ook weer. Kostic en Klaver hebben echt boter op hun hoofd. Vuurwerk verbod is nu echt nodig, tijd voor een nieuwe traditie. Dit is de bron niet aanpakken en zijn simpele zielen. Ook bij een nieuwe traditie wat je ook bedenk, hoe veilig je het ook wil overkomen(zeg het nu even grof) deze imbecielen komen ook af op de verenigingen of vuurwerkshow, dit tuig is ook nog in staat met molotovcocktails te gooien en met flessen van glas en stoeptegels, zag zelfs winkelwagentjes om de weg te blokkeren en een onschuldige burger kon geen kant op en werd bekogeld. Ze kunnen het vuurwerk wel weghalen maar de jaarwisseling word er niet veiliger op. Nu de beelden gezien en bestudeerd te hebben kan je het niet vernieuwen zonder de bron aan te pakken. En 2 dingen weet ik nu vrijwel zeker. 1 dit gaat systematisch, steek iets in brand en komen ze bekogelen maar en 2 volgend jaar word veel en veel erger. We hebben niet alleen een gedragsprobleem maar ook een gezagsprobleem. Ouwehand en Klaver en neem de 50 en schijndood partij ook mee, dit is politici dat zeer incapabel is en levensgevaarlijk met hun oogkleppen op. Het hele verbod gaat gewoon zijn doel voorbij en dat is nu wel bewezen en heeft 0.0 met laatste jaar te maken met wat er heeft afgespeeld.Ja maar met een verkoop en afsteek verbod kan alles in handhaving aldus klaver en ouwehand de komende weken. Het verbod moet er gewoon komen en dan blust alles vanzelf uit
denk je echt deze onafhankelijk werken? ze berichten allemaal hetzelfde, ad, rtl, nos, telegraaf. je zou haast denken dat alles vd zelfde bron komt? denk je niet. laat je chat gpt maar eens onderzoeken hoeveel bedrijven er eigenaar zijn van de media.Media de andere kant op krijgen zou mooi zijn
Ik heb altijd gedacht dat de media zoveel mogelijk views wil hebben. Alles voor t geld, waarheid of niet. Betaalt een partij fors geld voor een geframed artikel dan plaatsen ze dat ook.denk je echt deze onafhankelijk werken? ze berichten allemaal hetzelfde, ad, rtl, nos, telegraaf. je zou haast denken dat alles vd zelfde bron komt? denk je niet. laat je chat gpt maar eens onderzoeken hoeveel bedrijven er eigenaar zijn van de media.
net als elke burgermeester:explosies gebruikt ipv vuurwerk, waarom denk je dat een burgermeester niet gekozen mag worden maar geinstalleerd wordt?
ze komen allemaal vh zelfde nest, of partij....hoeveel pvv of fvd burgermeester ken je? gek toch?
juist, het moet kapot en dat doen ze dus zo, plagen met regels,(bij boeren idemdito)spinners weg, fluit niet of wel, onzekerheid. sorry, kooi verbod op het laatst wanneer het geld al is uitgegeven. saboteren en pesten. dan geven de verkoop punten op, publieke opinie beinvloeden, afsteek verbod, vuurwerkvrije zones. mensen bang maken voor de buren.....langzaam wordt het minder. niet meteen, maar wel steeds minder.
Ze begonnen met: waarschijnlijk laatste jaar, 1000 x herhalen, en dan veranderen naar : het is de laatste keer. meeste(60%) vd mensen gaan volgend jaar niet meer halen want het mag niet meer. of de wet nu geimplementeerd is of niet!
Ook ik heb het ingevuld, echter ligt er een draaiboek die ze afwerken en wij hebben daar nul invloed op, want is jaren geleden al besloten.Ik heb altijd gedacht dat de media zoveel mogelijk views wil hebben. Alles voor t geld, waarheid of niet. Betaalt een partij fors geld voor een geframed artikel dan plaatsen ze dat ook.
Maar alles draait om geld. Drama verkoopt
Als er jaren geroepen is om een verbod zodat dit verbod er eindelijk komt is het dramaverhaal nu het tegenovergestelde. Mensen die twijfelen of het gaat werken.
En al ben ik het met je eens, waarschijnlijk heeft t geen nut....toch gebruik ik de 5 seconden om het in te vullen. Beter iets dan niets
Alsof de artikelen er zijn om je mening te buigen zodat hun hun zin kunnen doordringen.Ook ik heb het ingevuld, echter ligt er een draaiboek die ze afwerken en wij hebben daar nul invloed op, want is jaren geleden al besloten.
Dit is mijn overtuiging hoe het systeem werkt.