Misuto Master - XQlusif [Nieuw 2025]

Normaal vind ik dit soort effect in consumentenvuurwerk net niet mooi uitgevoerd, maar deze is wel heel netjes als het daadwerkelijk zolang blijft hangen. Iemand deze al gespot in Nederland?

Héél mooi. Gezien de prijs vooral voor de liefhebber met een groot budget of dikke show. Voor de gemiddelde freak té duur en té risicovol ivm het weer. Als het effect daadwerkelijk zo lang blijft hangen zal de ILT er niet zo blij mee zijn denk ik.

Héél mooi. Gezien de prijs vooral voor de liefhebber met een groot budget of dikke show. Voor de gemiddelde freak té duur en té risicovol ivm het weer. Als het effect daadwerkelijk zo lang blijft hangen zal de ILT er niet zo blij mee zijn denk ik.
Scheelt dat het een product is voor de Duitse markt volgens mij :).

Scheelt dat het een product is voor de Duitse markt volgens mij :).
Zit gewoon in het NL-assortiment.

Wat mij betreft wás het een mooi en uniek artikel in de samenstelling zoals deze eerder dit jaar gepresenteerd is bij demo's in Duitsland en in de eerste (onofficiële) video('s). Nu de officiële video openbaar is gemaakt, lijkt dit artikel te zijn aangepast. Niet alleen lijkt de wow-factor er nu uitgehaald te zijn, ook is de prijs nu veel te hoog in verhouding met andere soortgelijke artikelen. En laten we eerlijk zijn: die prijs was al behoorlijk...

Die twijfel is al weg☺️. Ook deze voor een mooie prijs meegepakt en gaat pas de lucht in als het windstil is. Zal dus wel niet 31 december worden 😂

Ik heb hem gewijzigd naar Event Sky Candy van Rubro. Niet te vergelijken met elkaar maar de Sky Candy stond hoog op mijn lijstje dus een switch naar iets anders.

Het is gewoon een heel ander product. Deze eerder al besteld maar nu slaat de twijfel toch wel toe. Ook deze versie is erg mooi maar het unieke en spectaculaire is er vanaf en als je dan kijkt naar het prijskaartje wat er aan hangt...

Het is gewoon een heel ander product. Deze eerder al besteld maar nu slaat de twijfel toch wel toe. Ook deze versie is erg mooi maar het unieke en spectaculaire is er vanaf en als je dan kijkt naar het prijskaartje wat er aan hangt...
Juist... voor hetzelfde geld de Sky Candy bij Vathorst 245,- koekoek.

Al is het geen vergelijk, I know. Maar toch.

Maar goed dat ik deze niet besteld had, anders zou ik echt pissed zijn... en inderdaad in deze samenstelling hoeft de prijs absoluut geen 260 euro te kosten. Zelfs voor 100 laat ik deze staan in deze opzet....

Damn, ik vind 'm zo juist wel erg vet... Met die rook was uniek maar dit is mooi gevuld lichtgordijn... Balen dat ie hier niet in Outlet is.

Eerste film is verwijderd, dus deze versie zal 'm wel worden.

Dat andere filmpje had wat magisch... Die rook, kleuren etc.. Wow factor.. Nu is dat wel een beetje verdwenen. Wel uniek ding, zijn er niet veel van maar uitvoering is gewoon heel anders en veel minder wow.

Dit had een bak geweest, die ik te duur vind maar zeer uniek is. Deze wou ik tijdens de verkoopdagen alsnog inladen met een leuke korting. Maar helaas, niks unieks meer aan. Zonde!

Back
Bovenaan