Misuto Master [Compound] *Nieuw 2025*

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: 6638
Artikelnaam: Misuto Master
Bruto Gewicht: 15500 gram
Netto Kruitgewicht: 1680 gram
Aantal Schoten: 112 schoten
Effectomschrijving: Met Japanse precisie worden 112 schoten in Z-vorm de lucht in geblazen. Vuurwerkkunst zoals je nog niet eerder hebt gezien. Hier geen knallen, maar een visueel meesterstuk, die zijn plekje bij XQlusif meer dan waard is!
Tube diameter: Info volgt
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: Info volgt
Adviesprijs: € 329,50,-
misuto-master-687124ddb049f214053840.png

Hey deze bestaat al toch?

Duitse en NL versie?

er is maar is versie kijk na het artikel nummer :) voor duitsland wordt altijd eind Januari kenbaar gemaakt wat er komt. voor NL altijd pas aug/sep aantal producten zijn in beide landen te vinden. en sommige zijn alleen NL of in DE verkrijgbaar

Hey deze bestaat al toch?

Ik zie het mag weg.

Deze is nu al helemaal het geld niet waard. Die versie met gekleurde rook en felle witte blinkers was nog vernieuwend, dit zijn gewoon standaard horsetail achtige effecten...

Deze is nu al helemaal het geld niet waard. Die versie met gekleurde rook en felle witte blinkers was nog vernieuwend, dit zijn gewoon standaard horsetail achtige effecten...
Het geld niet waard ben ik volkomen met je eens. Maar standaard horsetailachtige effecten? Ik hoor graag meer cakes/compounds die dit effect in waaier hebben, maar dsn betaalbaar. Dit is namelijk echt een kolfje naar mijn hand, alleen die prijs...

Wel eentje waar de buurt vrij weinig last van heeft op een windstille avond middenin de zomer. Een dag zoals vandaag..

Voor mij ook niet meer zo authentiek als het vorige filmpje dus ook de switch naar wat anders gemaakt. Maar klopt het dat alle shots eruit zijn bij 30 seconde en dat hij op 38 seconde opnieuw begint? Dus dat dit filmpje 2x de Misuto Master is? :angel:

Voor mij ook niet meer zo authentiek als het vorige filmpje dus ook de switch naar wat anders gemaakt. Maar klopt het dat alle shots eruit zijn bij 30 seconde en dat hij op 38 seconde opnieuw begint? Dus dat dit filmpje 2x de Misuto Master is? :angel:
Close en wide opname, zie rechtsboven

Het had wel duidelijker mogen zijn dat het filmpje de box twee keer laat zien vanuit verschillende camera standpunten. Dat heeft denk ik lang niet iedereen in de gaten.

Ondanks mijn twijfels nadat het een compleet ander product is geworden dan in het eerste filmpje heb ik besloten om mijn bestelling wel te laten staan. Het is nog steeds een absurd mooie bak, het enige deel dat niet zo fraai is dat is de prijs.

Het had wel duidelijker mogen zijn dat het filmpje de box twee keer laat zien vanuit verschillende camera standpunten. Dat heeft denk ik lang niet iedereen in de gaten.

Ondanks mijn twijfels nadat het een compleet ander product is geworden dan in het eerste filmpje heb ik besloten om mijn bestelling wel te laten staan. Het is nog steeds een absurd mooie bak, het enige deel dat niet zo fraai is dat is de prijs.
Zou hem lekker volgend jaar op een zomeravond de lucht in jagen knettermans. Vervolgens mooi filmen en ons laten meegenieten. Deal?

Zou hem lekker volgend jaar op een zomeravond de lucht in jagen knettermans. Vervolgens mooi filmen en ons laten meegenieten. Deal?
Gezien de ervaringen van voorgaande jaren plan ik dit jaar 2 verschillende shows. De eerste is een show onder goede omstandigheden, daar stop ik alles in wat ik er graag in wil hebben waaronder de Misuto Master. De tweede show is een "het is weer zover, we hebben weer pleuris weer met o&n variant". Hier laat ik de windgevoelige producten weg en voeg rambakken toe. Pas in de laatste dagen ga ik beslissen welke show het gaat worden.

In het laatste geval zal de Misuto Master dus blijven staan tot een mooie gelegenheid bij goede omstandigheden. Uiteraard in een land waar het heel het jaar toegestaan is om te stoken ;)

Het geld niet waard ben ik volkomen met je eens. Maar standaard horsetailachtige effecten? Ik hoor graag meer cakes/compounds die dit effect in waaier hebben, maar dsn betaalbaar. Dit is namelijk echt een kolfje naar mijn hand, alleen die prijs...
Ik zeg toch ook niet dat er nog honderden cakes zijn met dit effect. Ik bedoelde meer dat ik rook met blinkers überhaupt nog niet heb gezien en in een beetje een fatsoenlijke vuurwerkshow bijvoorbeeld zitten altijd wel wat horstails.

Back
Bovenaan