Mini meeting bij demo Haokan Fireworks Pijnacker 30 11 2013

Gewoon doen, harstikke leuk/gezellig !! , en dat uurtje is zo voorbij ! gezellig met iedereen over de zelfde hobby praten, bakkie koffie en miss een peukie en de tijd vliegt voorbij :-)

Dus jij neemt koffie mee, goed dat ik dat weet want ik had niet op koffie gerekend.

Gisteren definitief geworden, ik ben er ook bij! Samen met mijn vrouw, alleen komen we pas rond 19:00 uur. Tot dan!

Na afloop is er nog de mogelijkheid om in de winkel onder het genot van een bak koffie, een frisje of een biertje na te kletsen en om eventueel een bestelling te plaatsten, onder voorbehoud komen er misschien nog acties om de hoek kijken.

Misschien kom ik ook wel ff kletsen. Heb nog nooit iemand van het forum ontmoet. Ik rijd met iemand mee, dus ben ook afhankelijk van hem natuurlijk.

Na afloop is er nog de mogelijkheid om in de winkel onder het genot van een bak koffie, een frisje of een biertje na te kletsen en om eventueel een bestelling te plaatsten, onder voorbehoud komen er misschien nog acties om de hoek kijken.

Das mooi dan kan ik mijn koffie thuis laten :p
Heb er zin in !!

Ik zal kijken of ik er wat vroeger kan zijn. Een heel uur om te ouwehoeren is mij te veel, ben niet zo'n sociaal type, dus zal er om een uur of 19 proberen te zijn. Het is nog even kijken hoe het gaat met andere bezigheden vooraf en gedoe met OV.

Kan trouwens nog zijn dat als Ano een heel veel boeiender schietlijst heeft dan Haokan dat ik daar heen ga, maar den***nie.
Moeilijke keuze: Ano betere demo, Haokan betere finaleshow...

Moeilijke keuze: Ano betere demo, Haokan betere finaleshow...

Zo moeilijk is dat niet, nieuwe producten kun je bij de talloze demo's nog genoeg zien en zo'n finale ga je nergens in Nederland meemaken. Dus dan lijkt mij de keuze toch niet zo moeilijk :wink:

Woon doordeweeks in een woonvorm i.v.m. dat ik autistisch ben en dat ik geen goede school in de buurt heb, vandaar ook mijn twee woonplaatsen. Ga vanavond mijn ouders even bellen of ik hierheen kan, dus het is even spannend. :)

Woon doordeweeks in een woonvorm i.v.m. dat ik autistisch ben en dat ik geen goede school in de buurt heb, vandaar ook mijn twee woonplaatsen. Ga vanavond mijn ouders even bellen of ik hierheen kan, dus het is even spannend. :)

Ik hoop van harte dat jij je ouders kan overhalen om hierbij aanwezig te zijn en hopelijk zien wij jou zaterdag in Pijnacker !

Ook ik heb de knoop door gehakt. Ga ook naar pijnacker!! De andere produkten kan ik ook nog op andere demos aanschouwen. Top heb er zin in

Topic even verplaatst naar shows Zuid-Holland.

Ik ben er naar verwachting niet bij, maar ik wens iedereen alvast veel plezier! :thumbup:

Zet mij ook maar op de lijst! :D
Ik reis met nog drie andere liefhebbers uit mijn regio af naar Haokan. Zij zullen zich nog wel melden, maar ik weet zeker dat het gezellig gaat worden!

Back
Bovenaan