Mind Shaker

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 1724
Artikelnaam: Mind Shaker
Bruto Gewicht: 3100 gram
Netto Kruitgewicht: 433 Gram
Aantal Schoten: 64 schoten
Effectomschrijving: 500 grams salvo blok. Totaal 64 oorverdovende schoten.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: volgt

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1724_geisha_mind_shakers_vuurwerkmania_copy.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
saai is deze niet moet ik zeggen .
zo op het eerste gezicht vind ik het hem niet raar doen of zo

Ik vind deze ook wel grappig alleen voor shows niet geschikt.

Voor de normale consument wel een leuke cake denk ik, veel effecten er in gestopt.

Vind het een erg leuke cake, vaan alles wat. Ideaal om 18:00 mee te beginnen.
Wel aan de prijzige kant, maar ergens met een freakactie prima te doen.

Vind het een erg leuke cake, vaan alles wat. Ideaal om 18:00 mee te beginnen.
Wel aan de prijzige kant, maar ergens met een freakactie prima te doen.

Had hem in de happy hour meegenomen voor rond de 20 euro meen ik :)En die 39 met de 30% actie is ook helemaal niet verkeerd! Echt een leuk product dit.

Hey steef,

Wat is jou ervaring met fireworks4all ik heb genoten van de thrilseeker, alleen lijkt wel of die hier onbekend is. Niemand kent deze blijkbaar of komt dit puur door het aanbod ervan. Ik hou van nieuwe producten en deze heeft mij zeker overtuigd en dat voor 25mm

Hey steef,

Wat is jou ervaring met fireworks4all ik heb genoten van de thrilseeker, alleen lijkt wel of die hier onbekend is. Niemand kent deze blijkbaar of komt dit puur door het aanbod ervan. Ik hou van nieuwe producten en deze heeft mij zeker overtuigd en dat voor 25mm

Goed hoor :D Maar daarvoor moet je eigenlijk in het Thrillseeker topic zijn :) Het was nog maar exclusief verkrijgbaar bij enkele dealers. Dus wellicht wordt het de komende jaren bekender!

Wat een leuke cake is dit! Lekker van alles wat en dat 'rommeltje' vind ik juist wat hebben. Perfect voor in de vooravond en ik denk dat dit soort cakes het ook leuk doen bij het publiek door de gevarieerde effecten!

Alleen niet zo windbestendig zie ik, afgelopen jaar ziet ie er wat minder uit door de wind in vergelijking met de filmpjes van 2 jaar geleden.

Back
Bovenaan