MILF - Mommy, I love Fireworks

Nee, het is niet hetzelfde, ik heb 10x kat in de zak gekocht, had beter eerder filmpjes kunnen vergelijken ipv te vertrouwen....op Lesli. Nooit vertrouwen op Lesli. Weer een product verlesliet.

Wat in Ground Impact zacht ruisende sterren zijn, is in de MILF hard geknetter. De zwerm is er zelfs helemaal uit, geen jelly beans te vinden ook. De MILF is een simpeler, goedkoper product met enkel afwisseling knetter-zilver-knetter-zilver.

Bedankt maar weer, Lesli, voor het voor de zoveelste keer verneuken van een product (naast importeurs....en hele vw items van de NL markt)!
Goed dat ik dit nog even lees, stond letterlijk op het punt om de MILF in meervoud aan te schaffen nadat ik jouw posts in het Ground Impact topic had gelezen (je bent niet de enige fonteinenfreak hier :p )

Net een afstoken! Heerlijk deze hoor!

Nee, het is niet hetzelfde, ik heb 10x kat in de zak gekocht, had beter eerder filmpjes kunnen vergelijken ipv te vertrouwen....op Lesli. Nooit vertrouwen op Lesli. Weer een product verlesliet.

Wat in Ground Impact zacht ruisende sterren zijn, is in de MILF hard geknetter. De zwerm is er zelfs helemaal uit, geen jelly beans te vinden ook. De MILF is een simpeler, goedkoper product met enkel afwisseling knetter-zilver-knetter-zilver.

Bedankt maar weer, Lesli, voor het voor de zoveelste keer verneuken van een product (naast importeurs....en hele vw items van de NL markt)!
Hahaha, nou heb ik ‘m op basis van het bericht van Richardus hierboven niet meegenomen bij Vathorst. En nu twijfel ik dus of dat een goed idee was 😂

Die verdomde kruitstress ook….

Hahaha, nou heb ik ‘m op basis van het bericht van Richardus hierboven niet meegenomen bij Vathorst. En nu twijfel ik dus of dat een goed idee was 😂

Die verdomde kruitstress ook….
Helemaal niet?! Dat je er geen 10 hoefde zoals ik leek me logisch maar ff een setje voor de fonteinpret laat je toch niet lopen?? :D

Meer dan een tientje hoeft dat inspiratieloze ding ook niet te kosten. Je hebt 3 minuten fontein maar hij...ehh, zij is eentonig en goedkoop qua effecten vergeleken met de Ground Impact. Weer iets verlesliet, had ik al die tijd m'n mond maar gehouden ipv iets van hun te bejubelen. Geef een hond een been, en hij gaat ermee heen...(vrije versie)

Back
Bovenaan