Djaimy VWC Moderator Forumleiding 31 dec 2018 #1 Mede-moderator Mike is vandaag jarig en blaast 32 kaarsjes uit. Gefeliciteerd op de dag der dagen Mike, geniet ervan!!!
Mede-moderator Mike is vandaag jarig en blaast 32 kaarsjes uit. Gefeliciteerd op de dag der dagen Mike, geniet ervan!!!
D Dionysus VWC lid 31 dec 2018 #8 Gefeliciteerd Mike, maak er een fijne dag van. Ik zal een cakeje voor je stoken
Ruben VWC lid 31 dec 2018 #11 Mike wederom weer van harte gefeliciteerd. We gaan er een mooi feest van maken vandaag!
the cigarman VWC lid 31 dec 2018 #15 Gefeliciteerd Mike en nog vele kruitsnuivende jaren! O ja steek ook iets af.
Mattenfreak Administrator Forumleiding 31 dec 2018 #18 Bedankt jongens! Denk dat ik vanavond eens een cake of wat wegstook om het te vieren.
hout86 VWC lid 31 dec 2018 #20 Gefeliciteerd, ik zou ook wel op deze dag jarig willen zijn, elk jaar je eigen vuurwerk show op je verjaardag.
Gefeliciteerd, ik zou ook wel op deze dag jarig willen zijn, elk jaar je eigen vuurwerk show op je verjaardag.