Mijn Vuurwerk Videokanaal

En omdat het haast feest is nog maar een up-date op dit explosieve kanaal.

Abonnees zien nieuwe films het eerst.

Respect voor je sisser dat je zoveel tijd in het filmen van vuurwerk stop! Had op een ander forum ( zeg de naam maar ff niet ) nogal veel commetaar gelezen, en vind dat echt onterecht. Je had zelf aangegeven dat je op een bepaalde leeftijd zit, en daar heb ik dan helemaal respect voor! ( nog steeds vuurwerkfreak:D).

Leuke filmpjes:bye:

Respect voor je sisser dat je zoveel tijd in het filmen van vuurwerk stop! Had op een ander forum ( zeg de naam maar ff niet ) nogal veel commetaar gelezen, en vind dat echt onterecht. Je had zelf aangegeven dat je op een bepaalde leeftijd zit, en daar heb ik dan helemaal respect voor! ( nog steeds vuurwerkfreak:D).

Leuke filmpjes:bye:

:confused:

Niet bepaald netjes om een ander forum af te kraken, of iets wat er op lijkt.

Leek me wel duidelijk, en anders nu wel:)

En er zijn natuurlijk weer enkele nieuwe up-loads te zien.
o.a. deze:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Abonnees zien nieuwe films het eerst.

Hey Sisser, je hebt echt geweldige filmpjes! ik denk dat als je ze gewoon hier op het forum gaat plaatsen (zodat mensen niet eerst naar youtube hoeven) dat je veel meer reacties gaat krijgen, ik weet dat dat natuurijk veel werk is, maar je zou bijvoorbeeld elke dag 1 of 2 filmpjes kunnen plaatsen, het is maar een tip :-)

Er staan zo links en rechts al flink wat van mn filmpjes in de topics maar ik dacht het makkelijker te maken voor de liefhebbers en ook een directe link te plaatsen.

Top kwaliteit filmpjes man,
alleen jammer dat je de finale finale van Vuurwerkland-steenbergen niet op film hebt.
Ga zo door!!

Gr Wouter

Kwam hem heel toevallig gistere tegen op Youtube, echt een goed filmpje! Mooie shells heb je meegemaakt, moet bij mij nog gebeuren haha.

Back
Bovenaan