Mijn persoonlijke youtube vuurwerk kanaal

Tijgernootje

VWC lid

Staat van alles op,natuurlijk wel met vuurwerk in de hoofdrol.

Over ongeveer 20 minuten zal het verslag op mijn youtube kanaal verschijnen van mijn bezoek aan de 1ste freakavond bij vuurwerkpap in Dordrecht.
Hierbij,als het goed is alvast de link naar het filmpje,voor als deze zometeen klaar is met verwerken.
Veel kijk plezier.
(voor ik het vergeet ,abonneren zou erg gewaardeerd worden,de support zou me echt helpen om door te blijven gaan met zulk soort dingen)

link naar het verslag bij vuurwerk Pap

Leuke video! Aanstaande vrijdag een reportage bij Vuurwerkfeestje?
Dat zou normaal gesproken wel iets geweest zijn waar ik over na zou denken,maar door omstandigheden (lees een ontsteking onder m'n rechtse oog met bijbehorend vocht in mn rechterwang)
Zal dat m niet worden.
Vanmorgen bij de dokter geweest,die is e.e.a. met een naaldje te lijf gegaan,en heeft me een kuur van 10 dagen met antibiotica gegeven waar je van aan de dunne gaat en waarmee je niet mag rijden.
Ik geloof dus niet dat dat m gaat worden 🤪

Dat zou normaal gesproken wel iets geweest zijn waar ik over na zou denken,maar door omstandigheden (lees een ontsteking onder m'n rechtse oog met bijbehorend vocht in mn rechterwang)
Zal dat m niet worden.
Vanmorgen bij de dokter geweest,die is e.e.a. met een naaldje te lijf gegaan,en heeft me een kuur van 10 dagen met antibiotica gegeven waar je van aan de dunne gaat en waarmee je niet mag rijden.
Dat klinkt niet zo fijn. Beterschap!

Zal dat m niet worden.
Heel veel beterschap kerel!

Zal dat m niet worden.
Beterschap gozer

Thnx gentlemen.
We gaan wel zien waar t schip strand.
Voordeel is wel,ik heb tijd zat om dit forum in de gaten te houden,om t dan maar enigzins positief af te sluiten 😂 😎 :angel:

Back
Bovenaan