Metallic 36sh

metallic36shbb6.jpg

Artikelnummer: 5624
Artikelnaam: Metallic 36 shots
Bruto Gewicht: 6.000 gr.
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 36 Schots
Effectomschrijving:
Ocean blue with crackling
Golden blink with blue stars
Lemon with crackling

Tijdsduur: +- 60sec.
Stijghoogte: +- 25 m.
Richtprijs: € 75,-
Afmeting: 23cm hoog, 22cm breed
Verpakkingseenheid: 3/1
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb vorig jaar niets van deze collectie gekocht.
De omschrijving van de effecten en de speciale kleuren nodigen mij toch uit om eens kennis te maken met deze collectie
Deze pot met 36 shots lijkt me een geschikte daarvoor.

niet doen, alsjeblieft Moontan, normaal ben je zo verstandig!

Ik zal het even toelichten:
Deze pot is een slechte prijs/kwaliteit, wil je Metallic ontdekken neem dan voor dezelfde prijs de 11 line 3, vele malen mooier.
De pot is slechte kwaliteit omdat het niet echt spektakel heeft, wel mooi, maar niet bijzonder, wat je wel verwacht voor 75 euro..

Hoop dat je nu wel de juiste keuze maakt :cool:

Aangezien er weinig bekend is over deze dure metallic collectie, ben ik toch benieuwd of er nog mensen zijn die deze cake hebben gehad, ik hem hem 3x besteld bij haokan op de gok voor een leuk doorlont blokje,, voor 19.35 per stuk.. kan toch geen miskoop zijn lijkt me :D

Aangezien er weinig bekend is over deze dure metallic collectie, ben ik toch benieuwd of er nog mensen zijn die deze cake hebben gehad, ik hem hem 3x besteld bij haokan op de gok voor een leuk doorlont blokje,, voor 19.35 per stuk.. kan toch geen miskoop zijn lijkt me :D

Hoe is dat projectje afgelopen Koen, was de kleur blauw in het echt ook zo fel en overheersend als op het filmpje dan heb je vast en zeker een mooi projectje gehad ?

Back
Bovenaan