Met wie vier jij de kerstdagen?

Mijn ouders en mijn zus als het goed uit komt. Die woont al een paar jaar ergens anders maar vorig jaar besloot ze het thuis te vieren, dus nu hoop ik het ook.

Een dagje met het gezin en aanhang (wisselende samenstelling) en een dagje met oma en de schoonfamilie. Ik vind het leuk om lekkere gerechten te maken en dat zijn de dagen dat ik er ook tijd voor heb. Liefst bereid ik dan ook lekker vlees op de bbq/kamado, een lekkere picanha bijvoorbeeld.

Een dagje met het gezin en aanhang (wisselende samenstelling) en een dagje met oma en de schoonfamilie. Ik vind het leuk om lekkere gerechten te maken en dat zijn de dagen dat ik er ook tijd voor heb. Liefst bereid ik dan ook lekker vlees op de bbq/kamado, een lekkere picanha bijvoorbeeld.
Goeie chimichurri erbij. Heb nog een goed adres voor een picanha

Kerstavond met gezin, 1 kerstdag schoonfamilie en 2e kerstdag eigen familie bij ons thuis. Voorbereidingen zijn allemaal getroffen, best geregel dit jaar.

Kerstavond denk ik met zn 2tjes, de kinderen gaan allemaal de stad in met vrienden enzo, dat wordt romantisch onder het dekentje dus:p Eerste kerstdag vieren we het met mijn kant en dan gaan we 'helaas' uit eten. We zijn dan met teveel om het thuis te doen, is dus de beste oplossing terwijl ik uit eten met kerst niet het gezelligst vind. En 2de kerstdag doen we met de schoonfamilie en gaan we lekker gourmetten thuis.

Laatst bewerkt:
1e kerstdag komt mijn moeder met partner en mijn zus bij ons. 2e kerstdag gaan we met de hele schoonfamilie naar mijn zwager. Tussendoor s'nachts met de collega's vieren en dan in de ochtend wel een paar uur slapen :angel:

Kerstavond bij de schoonouders.
1e en 2e kerstdag gewoon thuis met vrouw en kinderen.
Normaal gesproken gingen we 1e kerstdag altijd bij mijn ouders langs,maar die zijn beide in 2022 en 2023 helaas overleden.
Doet elk jaar nog steeds even pijn deze dagen.😪

Back
Bovenaan