Met welke cake wil jij de show stelen om 00.00 ?

Met welke cake steel jij de show was de vraag!
Dit jaar met stip op 1 de Fallen Star van Wolff en dan een paar achter elkaar. De hele wijk in het licht.

Ik geniet altijd eerst met mijn kinderen (met bril op) van Morning glories, Romeinse kaarsen en natuurlijk de door mijn dochter ontworpen stromboli fonteintjes. Beetje om mij heen kijken wat voor moois de buren bij mij hebben gekocht :) en pas ruim na half een begin ik zelf. Niet teveel maar gewoon mooi. Crossette blokjes, altijd de panter x een paar en als afsluiting de silver Salute en concerto rosso in veelvoud.

Grtz,

Bob1

Crackling Wave, vergezeld van duizenden fluiters en een wolk van red strobe erboven.

Topictitel toch iets te snel gelezen denk :p

Om 0.00 stook ik niks....Zal toch wel eerst een half uurke lekker een beetje de omgeving filmen

Als iedereen wat uit is geraasd dan beginnen we met bovenstaande :wink:

00:00 uur, binnen iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen. Een half glaasje champagne proosten met z'n allen. (Dat is ook het enige kwa alcohol voor op 31dec/1jan).
Eenmaal 00:02/00:03 naar buiten. Zo veel mogelijk mensen uit de buurt een gelukkig nieuwjaar wensen.

00:10/00:15 Kijken wat de buurt afsteekt.

00:15 beginnen met een paar pijlen (leuk voor het opstijgen geluid zeg maar).
Dan wat moooie losse cakes en steeds opbouwen naar groter en voller in de lucht.

Als laatst vind ik een karton Big 19 echt heel gaaf!!
Voor je neus, alle 228 schoten in 1 minuut ongeveer. Mede door de laag knallende boeketten is de lucht helemaal vol gedurende een 1 minuut. Ook gelijk de laatste minuut met het in prijs/kwaliteit verhouding het beste vuurwerk van NL. Veel mensen in de straat kijken verbaasd als zij horen dat het ongeveer een 10tje per cake was.

Ongeveer een half uurtje stevig door knallen, rond 00:45 zijn we klaar.

Dan naar de andere freaks in de omgeving die echt tot 01:15/01:45 uur doorgaan en gewoon om 00:00 uur zijn begonnen...

Groet

Ik denk dat ik ga beginnen met de Garden of Eden 2.0, maar ben er nog niet helemaal uit. Of een eigen project met o.a. Blue Thunder, Ice Queen en Happy Thunder Q om mensen te laten weten dat ik er weer ben. Maar dan heb ik geen spectaculaire finale. Ik zie het dus nog wel.

Vind het ook altijd wel wat hebben om te laten merken dat het 00:00 is, denk dat ik het beetje afwissel. Wat afsteken en dan weer wat kijken naar anderen etc...

Mijn idee is om dit jaar stipt om 00:00 met een sirens van royal fireworks te beginnen. Gewoon elektronisch vanuit de voortuin terwijl ik binnen met champagne sta. Lijkt me leuk omdat het dan verder helemaal stil is.

Meestal is het zo dat ik samen met mijn vader gewoon een random cake pak en die afsteek.

Maar dit jaar heb ik diverse cakeboxen aangeschaft, van die grote. Dus ga eventjes kijken of ik ze allemaal krijg. En dan eentje voor 6 en eentje voor 12 uur afsteken:) Natuurlijk die van 12 uur t grootste.

Wil gewoon zo graag eens een showtje kunnen geven xD

Ik begin altijd met een mat. Echter pas nadat ik eerst iedereen in de buurt een handje heb gegeven.

Duurt altijd wel even voordat ik een cake afsteek. Kijk altijd graag even rond om te zien wat er nog meer de lucht in gaat. Beslis pas op dat moment wat de eerste cake wordt.

Ben wel altijd verweg het langste bezig in de buurt :)

eerste 15 minuutjes mensen een gelukkig nieuw jaar wensen,
beginnen met een paar (originial) 10.000 rollen en dan rond 00:30, als de meeste mensen langzaam al door hun vuurwerk heen zijn lekker rustig stoken...
dit jaar o.a. 4 pakketten big 3 vuurpijlen en +/- 25 cakes :D
lekker rustig stoken tot tegen 01:30uur, en dan steenvast als finale 3x de Asian Thunder cake 100 shots :D

Eerst een 100k van Original Fireworks en daarna 3x 6-Pack 150 Shots van Katan tegelijk! Meteen gas erop! En daarna weten we nog niet wat, we stoken samen met een groep. Dus even afwachten! :)

ik zeg al jarenlang van dit en dat ga ik afsteken en daar eindig ik mee,
maar op een of andere manier krijg ik een kronkel in me kop en pak ik wat ik pakken kan, aaah genieten,
dit jaar wel proberen om even iets erdoorheen te rossen om te laten weten dat ik er ben.

Meestal begin ik om 0:00 rustig met een fontein. Vorig jaar 4x de Weco Laser gedaan. Echt super! Dit jaar wellicht wel 6!

kijk, ik rijd dit jaar voor het eerst naar DL met een budget voor budget potjes voor de vooravond mee door te komen, ik zal er wel 10 meenemen nog aanraders?

Je hebt ze vast allemaal al voorbij horen komen.
Reno, Phoenix, die Weco Laser dan. Het zijn in feite allemaal budget potjes, behalve de 500 grammers, maar die zou ik persoonlijk niet nemen vanuit Duitsland.
Zolang je nog geen tientje betaald heb je bijna altijd wel wat leuks te pakken. Alhoewel er ook van die romeinse kaarsen cakes zijn die met honderden schoten voor een tientje, alhoewel 5 van die dingen op een rij ook wel vet zouden zijn :p

kijk, ik rijd dit jaar voor het eerst naar DL met een budget voor budget potjes voor de vooravond mee door te komen, ik zal er wel 10 meenemen nog aanraders?

De Laser is echt schitterend. Voor de prijs hoef je het niet te doen. Lont er 4 door en voor 12 euro heb je een topfontein die iedereen om 0:00 laat kijken naar je!

Back
Bovenaan