Monsterking
VWC lid
Mijn ouders laten me behoorlijk vrij ze laten me gang gaan maar laten me ook niet weer te veel me gang gaan en ik moet eerlijk zeggen opzich is dat de beste manier (TIP VOOR DE OUDERS HIER OP HET FORUM
)
)
Mag gelukig zelf bepalen hoeveel ik besteed en of het nou legaal is of illegaal dat kan mijn ouders ook al niet zo veel meer schelen 

. Ik werd tot m'n 10de zowat gepusht om niks met vuurwerk te krijgen. Maar als je broers hebt die voor elk jaar meer dan 2/3k de lucht in stoken, kunnen ze je niet meer tegen houden.
. Maarja, dan moeten ze maar ook comprissen sluiten en niet elke keer het afkappen als ik erover begin.
k mocht eigenlijk de hele ochtend niet afsteken (omdat m'n vader nog ging werken en hij is dierenarts dus dan zouden al die beestjes schrikken), dus om 12 uur 's middags ga ik meteen naar buiten afsteken want k kan natuurlijk niet wachten, moet ik nog 2 uur wachten voordat ik mag afsteken want ze willen nog even rust
helaas voor haar staan mijn mortierbuizen al een paar maandjes op mijn kamer en weet zij niks wat daar uit komt/ wat daar uberhaupt in moet