Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker wel je mag niet meer als 10kg in je huis hebben liggen!
Gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt en doen de verkopers er bijna nooit moeilijk over 
Zo veel mag je in 1 keer vervoeren vanaf de winkel, hoeveel je in je huis opslaat bestaan geen voorgeschreven max. voor, dit beteent du al je 40 kilo aan vuurwerk koopt je officieel 4 keer moet rijdenGelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt en doen de verkopers er bijna nooit moeilijk over
![]()

En eind juli kwam hij zelf met het idee om nog een keer naar baarle te gaan, tuurlijk vind ik dat goed. maar omdat ik toen best veel geld heb uitgegeven vond hij het niet nodig om nog een keer te gaan.
(illegaal enso).
het is zonde van het geld.. maar zo lang je gezond bent en lol kan hebben so what... wat is geld dan eigenlijk?? Zo denk ik er over na dat mijn vuurwerk letterlijk in rook op is gegaan
. 

De 3 jaren daarna moest ik 50% betalen en nu 75%
aardige deal nog lijkt me
alleen jammer dat dit alleen voor legaal vuurwerk geld
voor illegaal wil mn vader wel naar belg rijden maar niet mee betalen. best wel chill lijkt me zo.. mn moeder wil af en toe nog wel eens over illegaal zeiken enzo maar omdat mn ouders gescheiden zijn gooi ik die zooi bij mn vader neer waar ze gelukkig geen invloed heeft 
Ja morgen heb ik kaakoperatie voor verstandskiezen xD)
).
.
geloof me
.