Meld je aan voor opiniepanel 1Vandaag

Ook gehad en ingevuld... vreemd genoeg maar een paar vragen de rest ging over het metoo gezeur. Nederlanders slaan echt door in alles, zucht.
Ja bij mij precies hetzelfde, heb toch alles maar ingevuld om er zeker van te zijn dat alles correct verwerkt wordt.

Ik heb de enquete ingevuld. Kom op mensen, allemaal aanmelden en de enquete invullen. De uitslag wordt dinsdag op TV bekend gemaakt.

Nee nog steeds niks ontvangen. Heel vreemd niet? Mensen om mij heen trouwens ook niet.

Mmmmm. Misschien komen ze nog. En misschien hebben ze in de gaten gekregen dat er heel veel nieuwe aanmeldingen bijkwamen in de afgelopen tijd en hebben ze een ledenstop ingevoerd (of vinden ze het onwenselijk dat er te veel pro-vuurwerk leden bijkomen).

Mmmmm. Misschien komen ze nog. En misschien hebben ze in de gaten gekregen dat er heel veel nieuwe aanmeldingen bijkwamen in de afgelopen tijd en hebben ze een ledenstop ingevoerd (of vinden ze het onwenselijk dat er te veel pro-vuurwerk leden bijkomen).

Haha ja precies dat zou zomaar kunnen. Ik wacht het gewoon maar af. Moet maar vertrouwen hebben in de rest die het heeft ingevuld:wink:.

Kan gefaseerd gebeuren op volgorde aanmelden. Ik had m ook pas dag later dan sommigen. Zou morgen ff afwachten.

Denk je dat je alleen vragen over het vuurwerkvraagstuk kan invullen, wordt deze opiniepeiling weer gecombineerd met MeToo:bonk:

Het is natuurlijk wel een algemeen opinie panel, waar het nu "toevallig" ook over vuurwerk gaat.

Wat een rare gang van zaken zeg bij dat opiniepanel .
Je zou toch denken dat iedereen gelijk een mailtje krijgt .

Back
Bovenaan