Mega Shots [Uitloop]

Isandra

VWC lid
Artikelnummer: 315
Artikelnaam: Mega Shots
Bruto Gewicht: Volgt
Netto Kruitgewicht: volgt
Aantal Schoten: 3 totaal
Effectomschrijving:
315J-Green glittering mines up to golden crown to red/green
315K-Red/Blue mines up to golden glitterings
315L-Golden crown mines up to golden glitterings

Tijdsduur: +- 4 sec per shot
Stijghoogte: +- 50 meter
Richtprijs: € 9,95 p.s.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk een paar grotere single shots, hier zit ik al lang op te wachten! Ben zo benieuwd wat ze gaan kosten en hoe het uit pakt. Ook hier klinken de effecten weer erg goed namelijk :D

Ben benieuwd naar de prijs want ik zit niet op 9,50 per singel shot te wachten zoals bij Mercurius!

315L-Golden crown mines up to golden glitterings.
Daar ben ik erg benieuwd naar! Moeten we hier gewoon rekening houden met de maximale vulling van 50 gram?

Denk per stuk. Omdat ze die doosjes er naast hebben geplaatst. Anders hadden ze wel 1 verpakking.

Hmm deze even in de gaten houden.Hopen dat er zo snel mogelijk filmpjes aankomen en dat er meer duidelijkheid komt over de prijs.En hoe ze verkocht worden per 3 of per stuk,ook al denk ik per stuk want ze hebben allemaal een andere product code.

Ben benieuwd hoe deze single shots zijn, ik houd wel van de mine effecten hoppelijk komen deze ook goed tot hun recht. Zeker iets om in de gaten te houden:)

Ze zijn goed bezig bij broekhoff zo te zien. dit ziet er erg leuk uit :) als ze mooi prijsje krijgen dan neem k ze alle 3. ben zeer benieuwd. groeten mustang.

Adviesprijs is 9.95 per stuk.

Gisteren werden deze ook afgeschoten, en ik vond ze heel goed! Verschillende winkeliers die deze ook één van de betere producten van de avond vonden.

broekhoffvw002_88442.jpg

Mooie single shots, had het met filmen wat lager verwacht, staat er dan ook niet geweldig op, maar je krijg een goede indruk. :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Aardig groot boeket, lijk net een shell. Mooie mine trouwens.

10 euro is veel geld, maar lijk mij wel de moeite waard voor mensen met een hoogbudget!

Je kan alles zeggen maar het is een schitterende singel shot.
Maar 10 euro voor een singel shot vind ik toch teveel.

Ziet er erg goed uit! Eindelijk eens een importeur die tot de ontdekking komt dat een voorgemonteerde 2" ook een mine kan bevatten! De mine is prima, het effect ook mooi rond en langdurig. Ik vind de prijs van 10,- niet zo extreem: de meesten 2" single shots zitten rond dat bedrag.

Back
Bovenaan