MEGA KORTING bij Katan Vuurwerk

Inderdaad.

Even rondneuzen hoor!

EDIT:

Woohooo gek geworden ofzo!?
Extreme Salute 4 stuks voor 50 euro! Goddemmit 12,50 per stuk!
Super 4 per 2 set voor 75 euro! Dat ben je normaal voor 1 set al bijna kwijt!
Tripple X pijlenassortiment voor 6 euro!

Haha... als je dit niet doet ben je gek! Bunkeren!

Laatst bewerkt:
Dan maar een stukje rijden, maar deze actie konden we niet laten liggen, vandaag besteld;

===================================================
2 x (01) - Kanonslagen = 2,00EUR
2 x (05) - Babypijl fluit = 2,50EUR
2 x (06) - Babypijl knal = 2,00EUR
1 x (07) - Luchthuilers (+ 2e GRATIS) = 1,75EUR
2 x (08) - Crackling Balls (+ 2e GRATIS) = 2,00EUR
1 x (09) - Neon Mosquitos (+ 2e GRATIS) = 14,95EUR
1 x (108) - Set Lily Magnolia (6 cakes) = 30,00EUR
3 x (109) - Set Extreme Salute (4 cakes) = 150,00EUR
1 x (13) - Laser Flash (+ 2e GRATIS) = 1,50EUR
2 x (25) - Mat 1110 = 19,90EUR
1 x (34) - Hitter = 8,45EUR
===================================================
Totaal: 235,05EUR

Hiervan delen kruitsnuiver en ik de Extreme Salute, beide 6 stuks dus, kartonnetje, de rest heb ikzelf besteld naast die cakes. :D

Dank voor de tip, 500 gram, al is mijn vriendin het daar niet mee eens.
De Super 4 van Crown voor nog geen tientje per stuk, wow!
Ben tevens gezwicht voor twee kartonnetjes Illuminati en een kartonnetje Extreme Salute. Wordt druk avondje zo op 31 december....

Jammer dat het te ver weg is voor mij, zitten zeker aanbiedingen tussen. De extreme salute zie ik al niet meer of kijk ik er overheen?

Dan maar een stukje rijden, maar deze actie konden we niet laten liggen, vandaag besteld;

Hiervan delen kruitsnuiver en ik de Extreme Salute, beide 6 stuks dus, kartonnetje, de rest heb ikzelf besteld naast die cakes. :D

Oh vandaar dat die van de Extreme Salute er zo snel uit is. Mattenfreak was me voor :sad:
Helaas Helaas. Maar gelukkig zijn de pijlen er nog. Super 4 is ook wel redelijk maar ik haal toch al de Some Like It Hot voor 29,95 bij Lesli dat ligt ongeveer op dezelfde lijn. Morgenvroeg snel bestellen voordat iemand anders die pijlen voor me neus weghaalt :bye:

Iedereen hou de webshop in de gaten het kan zijn dat ze weer terug komen! Die Extreme salutes zijn heel hard gegaan!!

Iedereen hou de webshop in de gaten het kan zijn dat ze weer terug komen! Die Extreme salutes zijn heel hard gegaan!!

Haha, dat zit er wel in ja, een gigantisch fijne aanbieding, dat kunnen we niet laten liggen als liefhebber natuurlijk. :wink: Kunnen jullie aangeven om hoeveel het hier gaat of is dat niet de bedoeling? :rolleyes:

Ja ik zit ook elke keer te kijken want als die aktie terug komt plaats ik mijn bestelling. Ik ga namelijk ook voor de buurtaktie en bestel dan alles in 1 keer :)

De extreme salute is terug!

Goed werk! Ben benieuwd of er weer zo'n run op is. :D
Zijn dit nou restvoorraden die jullie bijna weggeven of zijn het pure publiekstrekkers? Extreme Salute is dan waarschijnlijk weer extra aangekocht, maar die andere cakes, gewoon restvoorraad?

In ieder geval superactie's, voor mensen met een "beperkt" budget (zoals ik ook vanaf dit jaar), zijn dit soort acties genieten! :D

Leuke actie, maar heb vannacht een bestelling gedaan alleen kreeg ik als melding dat er een probleem was met de transactie pffffffffff.. Kijk ik vanmorgen op m'n rekening is het geld wel gewoon netjes afgeschreven, maar dus geen orderbevestiging gehad :angry:

Nou maar eens wachten op de mail van Katan :sad:

EDIT: Na een belletje werd het snel geregeld dat ik alsnog een orderbevestiging kreeg. Dat noem ik nou nog eens een goede service :applause:

Owja ik heb trouwens besteld:
- Karton Super 4
- Set Extreme Salutes
- Set Lily Magnolia

Daar wil ik best in totaal 200km voor rijden :D

Laatst bewerkt:
Bestelling

Bestelling

3 setjes Extreme Salute
2 setjes Lilly Magnolia
2 setjes triple x
2=1 Comet battery

Leuke bestelling dacht ik toch alleen jammer dat je niet meer zoveel vrijheid hebt in keuze voor het tijdstip voor afhalen

dat wordt erg leuk de 31ste:handsup:

WHaaaa, ik zag het idd. Als ik dit toch geweten had.

Naja, dan maar een nieuwe bestelling plaatsen.. :)

En jongens, weten jullie misschien of het mogelijk is om diverse bestellingen (aangezien dit m'n 3e wordt) af te halen dmv het heen en weer lopen naar de auto, aangezien je max 10 kilo per keer mag meenemen.

Back
Bovenaan