Mega Celebration XXL Red Fuse

tristen

VWC lid
Artikelnummer: 1077
Artikelnaam: Mega Celebration XXL Red Fuse
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Schoten: Info volgt
Aantal Knallers: Per stuk
Effectomschrijving: Chinese rol in de maat XXL, dit is de grootste maatvoering welke Bestelvuurwerk.nl verkoopt. Deze Rol bevat grote en kleine knallers voor extra effect. Daarnaast is de rol voorzien van een rood brandende lont en een enorme eindknal!
Verpakkingseenheid: 3/1
Adviesverkoopprijs: n.n.b.

1077%20kopie.jpg

Gelieve niet overnemen zonder toestemming!

Laatst bewerkt:
Dan moeten we die maar aan schaffen,, die rood brandende lont doet het em :bonk:

Toch zal dit wel weer wat klanten gaan lokken denk ik zo

Lijkt mij een leuke toevoeging, ben benieuwd hoe het er uit ziet en of het echt wat toevoegt. Hoe dan ook, voor de verkoop een mooi extraatje waardoor je mensen overhaalt.

Lijkt mij een leuke toevoeging, ben benieuwd hoe het er uit ziet en of het echt wat toevoegt. Hoe dan ook, voor de verkoop een mooi extraatje waardoor je mensen overhaalt.

Vorig jaar waren deze matten al in omloop, vond het rode lont een toevoeging. Toen ik hem voor het eerst zag (wist toen niet dat het deze mat was) moest ik aan een Color Celebration denken. Qua verkoopprijs was die vorig jaar even door als de normale XXL rol, ook de kwaliteit was gelijkwaardig.

Een aantal foto's van deze rol.

Bijlagen

• 2012-12-31 17.35.49.jpg
    2012-12-31 17.35.49.jpg
    170,8 KB · Weergaven: 0
  • 2012-12-31 17.36.08.jpg
    2012-12-31 17.36.08.jpg
    131 KB · Weergaven: 0
wat me nu pas opvalt op die onderste foto is dat er staat dat het voor 18 jaar en ouder is, consumenten vuurwerk is toch gewoon 16 jaar en ouder?

wat me nu pas opvalt op die onderste foto is dat er staat dat het voor 18 jaar en ouder is, consumenten vuurwerk is toch gewoon 16 jaar en ouder?

matten met kruitinhoud groter dan 100 gram vallen onder CAT3. En flash is niet toegestaan. Deze heeft dus ook gewoon BP.

naar het dummy kijken van deze vond ik hem maar klein ik heb nog aan de balie gevraagt of het wel klopte de groote hij zij van wel de xl variant is helemaal klein volgens mij iets van 30 cm ?

Back
Bovenaan