Mega Celebration XL

tristen

VWC lid
Artikelnummer: 1062
Artikelnaam: Mega Celebration XL
Aantal Schoten: n.n.b
Effectomschrijving: Leuke rol!
Tijdsduur: n.n.b.
Stijghoogte: n.v.t.
Richtprijs: €24,95

1062%20kopie.jpg

Gelieve niet over te nemen zonder toestemming!

Lichtelijk misleidend plaatje...

Anyway zoals zo vele zeggen, stel dat deze net zo goed is als... Ja dan is het kassa.. Of ik het ook echt verwacht? Lastig, denk het eigenlijk wel!

Ik heb enigzins ook nog goede hoop dat hier flash in gaat zitten. Volgens de CE keuring zou het gewoon mogelijk moeten zijn. Ik weet dat GBV andere dingen zegt, maar heb het idee dat daar verdere bedoelingen achter zitten.

Ik heb enigzins ook nog goede hoop dat hier flash in gaat zitten. Volgens de CE keuring zou het gewoon mogelijk moeten zijn. Ik weet dat GBV andere dingen zegt, maar heb het idee dat daar verdere bedoelingen achter zitten.

Aangezien GBV aangeeft dat dit niet het geval is, heeft het geen zin om hierover te speculeren, laten we het dus afwachten.

Ik had gelezen op fpm dat knalvuurwerk cat 2 dus voor ratelbanden flash mocht hebben ook onder de nederlandse regels dus dat zou gewoon kunnen lijkt mij.

Ik had gelezen op fpm dat knalvuurwerk cat 2 dus voor ratelbanden flash mocht hebben ook onder de nederlandse regels dus dat zou gewoon kunnen lijkt mij.

Knallers klasse 2:
Buskruitknallers: 6 gram max per knaller.
Flashkruit knallers: 0,5 gram max per knaller. 25 gram totaal per verpakking of matten.
In NL zijn flashknallers uit deze klasse nog niet toegestaan, misschien binnen een kortere termijn wel. Matten zijn niet volgens de juiste benaming in de RACT vermeld, kans is dus in zekere mate aanwezig dat er meer matjes met dit kruit komen.

Dit is door de EU vastgesteld, maar knallers en matten met flash (ook niet uit Categorie 2) zijn nog steeds niet in Nederland toegestaan. De RACT wordt aangepast omdat alle voor Nederland toegestane soorten vuurwerk 1:1 met de EU-lijn als eis overeen moeten komen. Als er duidelijkheid is over de nieuwe RACT komen we hier meer over te weten.

Rollen in NL tot 100 gram sas vallen onder CAT 2 en mogen volgens RACT geen flash bevatten alleen buskruit.
Rollen in NL vanaf 100 gram sas tot een max van 1000 gram sas vallen onder CAT 3 en mogen volgens RACT geen flash bevatten alleen buskruit.

Dus flash rollen mogen niet tot op heden volgens RACT.

heeft iemand ervaring met deze rol film en of fotos gewicht ?

Ik zou zeggen zet je speurneus op en ga eens naar de site van Weco. Misschien dat je daar suc6 hebt. Voor foto zie het begin van dit topic. Je mag er wel iets voor doen. En als je de info gevonden hebt mag je dat hier best delen. Samen zijn we sterk.

Back
Bovenaan