Mega Bomb Cracker

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 2016
Artikelnaam: Mega Bomb Cracker
Bruto Gewicht: 443 gram
Netto Kruitgewicht: 0,45 gram
Aantal Stuks: 100 stuks
Effectomschrijving: Populaire kanonslag, als beste getest.
Tijdsduur: 0,15 sec
Stijghoogte: 0
Richtprijs: €0,99

564aea9e1d2dc.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ik had laatst 3 pakken, slecht zijn ze niet, maar ook weer niet de beste van nederland :wink: als je deze goedkoop kan krijgen gewoon nemen. het is maar 1euro en in jouw geval waarschijnlijk minder nog :p

Erg prettig dat deze in een doosje met deksel zitten en niet per 10 verpakt in een grotere verpakking. Vond ik wel even de moeite waard om te melden. Goed gedaan van Cafferata!

jha ik had ze ook in een doos vond dat nogal raar en onhandig want je hebt geen pakjes meer en als ie opengaat in je tas dan liggen ze er helemaal doorheen das echt irri maarjha

tja, cheaper hey. Scheelt een hoop inpak kosten en materiaal kosten. Zelf zou ik het niet erg vinden als ik ze in een doos kreeg. dit is trouwens wel een trend aan het worden, want als ik mij niet vergist begon breeschoten hier als eerste mee ( voor de normale kanonslag)

tja, cheaper hey. Scheelt een hoop inpak kosten en materiaal kosten. Zelf zou ik het niet erg vinden als ik ze in een doos kreeg. dit is trouwens wel een trend aan het worden, want als ik mij niet vergist begon breeschoten hier als eerste mee ( voor de normale kanonslag)

nee hoor.
Broekhoff begon hier als eerst mee met hun xxl thunder.
Een jaar later kwam Broekhoff met hun gewone kanonslag (xl thunder) en De Kruiterij (breeschoten) met hun kanonslag in een doos verpakking.
Nu zie je dat er meer importeurs profiteren van een goedkopere (in mijn ogen lelijkere) verpakking.

deze hier 0.50 cent per honderd. Maar kan voor 1 euro ook de broekhoff XL kiezen even duur dus. Of die standaart lesli boerenbond rotjes voor zelfde prijs. 200 per 1. Dus welke adviseren jullie. ( GBV verliest hier eindelijk lichtjes aan zijn oersterke markt positie :) !!!!!

Vind beide knallers niets. Ja de een knalt iets harder dan de ander. Dan heb je het wel weer gehad denk ik zo.:bye:

Eigelijk kan je beter helemaal geen nederlandse rotjes kopen. Voor de kruitdampen zou je het kunnen doen :sad:

Back
Bovenaan