Mega Block

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 1520
Artikelnaam: Mega Block
Bruto Gewicht: Onbekend
Netto Kruitgewicht: 198 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Zware lading paarse sterren met gouden blink schieten recht de lucht in. Donkerrode rode blinkende staarten worden in waaiervorm door de lucht geschoten.
Tijdsduur: 35 seconden
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: 22,50

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1520_-_geisha_-_mega_-_block_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Met maar 198gram kruit vind ik het toch wel een hele vette cake op de video. Lekker tempo.
Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen die de cake in het echt hebben gezien?

5.5 gram per schot. Dat hebben ze er leuk uitgekregen dan. Ik weet het niet... toch maar eens een winkeldemo bezoeken.

Leuke powercake met mooie tails tussendoor. Zou 'm wel andersom schieten (als er extra lont aan zit) met het langerdurende knalgedeelte achteraan.

MEGA BLOCK

Nee hoor, klein doosje! Ik denk dat ie twee keer in de Zigra past :D

Edit:

TELEFOON 10351.jpg

Laatst bewerkt:
Dit was een hele leuke cake! De boeketten komen er in een hoog tempo uit maar stellen niet super veel voor maar daarna komen er hele mooie tails uit dit potje! Echt een heel leuk ding die me goed is bijgebleven.

Laatst bewerkt:
Zeer goede cake dit. Had 2 stuks voor €13 per stuk tegelijk afgestoken. Had niet verwacht dat hier zo veel power uit kwam. Video komt eigenlijk pas over 1,5 maand online maar hier issie alvast te bekijken op het forum ;) Beste te bekijken in 4K

Deze cake nooit gezien. Helemaal gemist als ik hem ergens tegen kom zeker bestellen.

Had hem dit jaar voor 15 euro. Was echt een leuk blokje met mooie tails. Maar ook niet echt bijgebleven als heel bijzonder. Dan vond ik bijvoorbeeld de taserwall, die ik voor dezelfde prijs had leuker.

Eigenlijk nog nooit opgevallen deze cake, maar ziet er goed uit hoor. Leuke cake om in de vooravond in de rust te stoken.

Back
Bovenaan