Mega Assortment

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3529
Artikelnaam: [Ass.] Mega Assortment
Effectomschrijving: 43 delig mega assortiment, 16 fonteinen, 10 wondertollen, crackling balls, een pak grote sterren en 4 pijlen!
Kartoneenheid: 3/1
Adviesprijs: €49,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

3529.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Uhm, plaatje klopt denk ik niet, of artikel staat niet bij de juiste lijn. Dit lijkt me namelijk niet passen in deze lijn... En zie ik daar nu Edruco op die doos :yes:

Ja maar er zitten grote sterren in. en 4 mega pijlen. En wel 16 !!! fonteinen en dan 10 stuks tollen crackling ballen o.a. Zo wat een dik pakket. Dat je dit durft verkopen.

Bedankt voor de oplettendheid, €64,99 is inderdaad wat aan de hoge kant... :frusty:

Het mes snijdt aan twee kanten; allereerst doet de afbeelding geen recht aan het pakket, de verhoudingen zijn onjuist (fonteinen zijn flink) en hierdoor lijkt het wat karig. In feite is de inhoud te vergelijken met twee 'meterpakketten'. Ik heb gevraagd om een foto waarop dit beter te zien is, zodra deze binnen is zet ik die nog wel even online.

Het tweede punt is de verkoopprijs. Dit is een artikel dat in de losse verkoopdagen door onze winkeliers graag wordt verkocht met een hoge marge. Dat is over het algemeen waar de winkelier het van moet hebben, het moet namelijk in 3 dagen verdiend worden. Dit artikel is daar het slachtoffer van geworden. Dat gezegd hebbende....

We passen de prijs aan naar € 49,99 omdat jullie natuurlijk gewoon gelijk hebben. Dat dit voor velen van jullie nog geen koopsignaal oplevert begrijp ik, maar dat is absoluut marktconform. De startpost mag dus aangepast worden, zo komt hij namelijk ook in de folders te staan.

Groeten,
Broekhoff.

Altijd mooi als importeurs/winkels/bedrijven (of hoe je ze ook noemt) ook daadwerkelijk luisteren naar de consument als in, uberhaupt zelfs reageren. Erg prettig. Vind t nog steeds teveel geld voor wat er in zit, maar goed, al had je me 10 jaar dit laten zien had ik t nog gekocht ook...

Ik vind dit er zo geweldig uitzien. Heb ik altijd met die pakketten. Heerlijk... Koop er ieder jaar wel eentje willekeurig. Valt vaak tegen qua sensatie maar vermaak me altijd prima.

En ik vind het er dus verschrikkelijk uitzien. Een paar fikse randen vol met lucht. Een aantal fonteintjes waarvan waarschijnlijk de helft ook in de pakketten zit die je kan kopen bij de action. Het zou me niks verbazen als de totale hoeveelheid kruit ruim onder de 300 gram ligt. Ik ben benieuwd.

Ik vind het ook opvallend dat de effecten op de fonteintjes en het gebruikte font overeen komen met de fonteintjes die in de action te koop zijn.

Back
Bovenaan