Mc Whistle

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 01205
Artikelnaam: McWhistle
Bruto Gewicht: 1500 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 150
Effectomschrijving: 150 schots fluitblok. Dit Zena product schiet oorverdovende harde fluiters het luchtruim in. 1 + 1 actie!
Afmeting: 182 x 124 x 80
Max. tube diameter: 7.8
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: 10-15 meter
Kartoneenheid: 12 / 1
Richtprijs: €15,95

lesli2019-9.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe kan het zo zijn dat er 500 gram voor 150 fluiters wordt gebruikt? Zullen de fluiters langer aanhouden dan normaal? (lees: goedkope fluitbakkies)

Hoe kan het zo zijn dat er 500 gram voor 150 fluiters wordt gebruikt? Zullen de fluiters langer aanhouden dan normaal? (lees: goedkope fluitbakkies)

Op de site van Zena zelf staat dat deze cake maar 188 gram kruit bevat. Maar durf niet te zeggen welke van de twee goed is. Ik denk zelf de 188 gram maar ik kan het ook mis hebben.

Was ook wel te verwachten natuurlijk, deze fluiters kosten niet zo veel. Vind deze fluitbak niet echt goedkoop, zet er 2 crackling whistler's neer en je hebt 600 fluiters..

Zit er aan te denken om deze per 3 te gaan schieten. Is dat wat? Of zie ik een beter alternatief over het hoofd?

Hier nog een foto. Klein maar fijn?

10423784_405465162937324_8404624567068212110_n.jpg

Leuk blokje maar ik denk dat je zoals Djaimy ook zegt, met de crackling whistler meer geweld in huis haalt. Is een stuk wilder en dan heb je een met crackling gevulde lucht. Bovendien goedkoper. Voor de prijs van een mcwhistle heb je al er al 2.

En dan dus 6x cracking whistle tegelijk = 1200 shots..Pff.. dat is ook wel gekkehuis inderdaad. :-D

Haha! Naja, wil nog niet zeggen dat ik dat doe natuurlijk.. De McWhistle duurt dan weer langer. De irritatiefactor is hoger vind ik. De losse fluiten houden ook iets langer aan.

Hebben allebei zo z'n voor en tegens ;-)

Haha! Naja, wil nog niet zeggen dat ik dat doe natuurlijk.. De McWhistle duurt dan weer langer. De irritatiefactor is hoger vind ik. De losse fluiten houden ook iets langer aan.

Hebben allebei zo z'n voor en tegens ;-)

Dat klopt, maar ik dacht dat je voor chaos wilde gaan. De crackling whistler levert wel geheid meer chaos op. Je kunt ook 3 crackling whistlers doen en daarna nog een x 3...

Wat een hééérlukk cakeje is dit zeg! Heb er 2 tegelijk geschoten. Gingen een stuk sneller dan in de demovideo maar wat een herrie. Niet normaal! Alsof er een constante piep was.. Haha!

Back
Bovenaan