Mayhem Mine & Blackstone [Uitloop 2023]

Ik vond ze goed, en mooie effecten, maar gezien de theoretische vulling ook weer niet grandioos.

Ik vond ze wel goed voor die €35,- euro. Uitwerking goed, burst goed (!), hielden zich perfect staande in de stevige wind(vlagen).

Het geringe aantal schoten en tijdsduur is wel jammer, maar niet iedereen zit te wachten op 50 eentonige schoten oid. Als je ze kunt krijgen voor onder de €30,- zoals tijdens Black Friday het geval schijnt te zijn geweest, dan heb je al helemaal een goed koopje binnen.

Mooie cakes, zeker voor de prijs. Maar ze hadden niet het absolute wow effect dat ik verwacht / gehoopt had. De Supercell klapte ze er bijvoorbeeld vierkant uit.

Mooie cakes, zeker voor de prijs. Maar ze hadden niet het absolute wow effect dat ik verwacht / gehoopt had. De Supercell klapte ze er bijvoorbeeld vierkant uit.

Goede tip! Ik wilde zeggen dat deze 2 goedkoper zijn, maar eigenlijk ook weer niet. Deze zijn €17,50 per stuk, terwijl de Supercell €20,- euro is. Dat is maar €2,50 duurder en eigenlijk geen geld (als je toch al bezig bent met vuurwerk).

Had er ook meer van verwacht. Prima Cakes hoor maar had er niet een half uur voor hoeven omrijden.

Deze vond ik echt verrassend goed! Past perfect in het rijtje cakes wat ik had als stookvoer. Dikke burst, grote effecten die laag klapten en hele mooie uitwerkingen. Van de eentonigheid had ik absoluut geen last, 20 schoten een mooi effect vind ik gewoon fijn haha

Had er ook meer van verwacht. Prima Cakes hoor maar had er niet een half uur voor hoeven omrijden.

Voor producten zoals deze, t.w.v. €30,-/35,-, zou ik sowieso niet (om)rijden, als je ze niet in je buurt kunt krijgen. Wanneer ze wel in je buurt te koop zijn, je budget beperkt is of weinig anders is te krijgen, dan zijn het wel toppertjes.

Voor producten zoals deze, t.w.v. €30,-/35,-, zou ik sowieso niet (om)rijden, als je ze niet in je buurt kunt krijgen. Wanneer ze wel in je buurt te koop zijn, je budget beperkt is of weinig anders is te krijgen, dan zijn het wel toppertjes.

Haha nee. Maar was ook meer bij wijzen van spreken bedoeld. Had nog meer bij die winkel in bestelling staan.

Vond dit toch een prima cakeje hoor. Kan ook zijn doordat ik 'm gratis kreeg bij een bestelling. Verwerkt in een goudprojectje.

Vanaf het begin:

Blackstone 1.jpg

Blackstone 2.jpg

Vond dit echt prima cakes, inderdaad niet het wow effect maar prima om erbij te hebben qua prijs kwaliteit.

Bij deze ook mijn straatfilm van de Blackstone. De cake was best OK, maar maakte op mij geen onuitwisbare indrujk.

Verbaas me een beetje over het gematigde enthousiasme over deze 2, ze zijn in mijn herinnering bijgebleven als net zulke goede cakes als de mega 6 star. Misschien heeft dat ook met verwachtingen te maken haha

Back
Bovenaan