Mayday

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7366
Artikelnaam: Mayday
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 40 schoten
Effectomschrijving: De Mayday is een unieke 40 schots siercake. De effecten gaan van links naar rechts de lucht in voor een optimale spreiding. Deze effecten zijn voorzien van de helderste kleuren robijnen, gevolgd door het unieke tweede Red Ghost effect!
Kartoneenheid: .../...
Richtprijs:
Adviesprijs 2020: € 49,99
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: WECOvuurwerk.nl

7366_mayday.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Supervette waaier dit. Ik ben fan van dit effect en de combinatie met de kleuren vind ik erg vet!

Helemaal mee eens. Ook ik ben helemaal weg van dit effect, maar heb zelf nog nooit een cake gehad met dit effect. Dit jaar moet het er echt van komen en dat zou zomaar deze cake kunnen zijn. De kleuren zijn erg helder en combineren goed met het rode ghost effect. Zou hem wel eerst graag op een demo zien.

Het ghost effect is wel heel erg gaaf hoor, erg goed uitgevoerd. Deze zeker in de gaten houden om aan te schaffen voor dit jaar.

Dit is wel echt een schoonheid! Ik denk dat dit wel zeker de mooiste 'ghost effect' cake is nu op de Nederlandse markt. Je miste een beetje de felle kleuren bij de andere 'ghost effect' cakes die al op de markt waren.

Niemand deze gehad? Ik zie m staan voor 27,50, en dat lijkt me een redelijke prijs voor het product op de video.

Zit met het zelfde dilemma Avalanche. Wat een gave waaier op de film. Maar iemand ook echt ervaring met deze?

Niemand deze gehad? Ik zie m staan voor 27,50, en dat lijkt me een redelijke prijs voor het product op de video.

Zit met het zelfde dilemma Avalanche. Wat een gave waaier op de film. Maar iemand ook echt ervaring met deze?

Als jullie het niet doen, dan doe ik het wel. Besteld bij Almere Haven. Geen informatie en geen film betekend óf een goede cake die nog niet ontdekt is óf het is een flut product. Gok van het jaar en we gaan er over een maandje of 11 achter komen.

Denk inderdaad dat je voor 27,50 die gok wel kunt nemen. Echt een prachtige waaier op film. Lijkt me sterk dat het voor dat geld tegen valt, ook al zou hij iets minder presteren dan op de demo.

Het "probleem" is dat ze op de demofilm 2 exeplaren schieten, waardoor het ghost effect veel dikker uit lijkt te komen.

Ach, een waaier met ghost effect is al redelijk uniek, dus is de gok waard

Back
Bovenaan