Masterbsc's oud en nieuw 2009/2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

MasterBsc

VWC lid
Beetje laat, maar alsnog: De beste wensen iedereen:thumbsup:

Dit is het 2e jaar dat ik mijn oud en nieuw film, en ik wou maar eens een topic starten. Ik heb genoeg filmpjes, en ik gooi er om de paar dagen er een paar bij. Dus houd dit topic in de gaten.:D De films zijn btw HD.

Wat kan je verwachten? Projecten, stookfilmpjes, verschillende bekenden matten, hard knal vuurwerk, mini mascleta's , vergelijkingen, heksenkringen ( en dan geen Nederlands klein spul), sier. Noem het maar op.

Zie hier ons oud en nieuw ( Firecrack-r, Masterbsc)

5.000 klapper Original:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Thunderking ( pyroshopper) Project:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vergelijking: Mammoth vs Supero
+ YouTube Video

Pyrostar nitraten stoken + fenix nitraat:
+ YouTube Video

Ulgy Joe stookfilmpje:
+ YouTube Video

Chainthunder60
+ YouTube Video

10.00 project: 2 x thunderingheaven ( Original ) , 2 x the blizzard (hardix)
+ YouTube Video

Djf thunder heksenkring + flashing demon
+ YouTube Video

Atomyc 6 in de straat
+ YouTube Video

Goudmat van pyrostar ( megaflash 180 )

Vrazja Petarda's stoken:

Hindoe3000
+ YouTube Video

Fenix nitraat stookfilmpje:
+ YouTube Video

Update 18-01-10

+ YouTube Video

Update 21-01-10

Aftershock rocket
+ YouTube Video

Update 23-01-10

Traca
+ YouTube Video

Er zijn nog wat probleempjes met uploaden, in de meeste filmpjes zitten fouten.
Veel kijkplezier!

En reactie's zijn trouwens welkom:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Kwaliteit zit inderdaad dik in orde. Sfeer komt ook goed over, gewoon lekker stoken!

Manier van ophangen wel lekker droog, dan maar een halve rol schilderstape eromheen!

Update 08-01-10

Ons 10 uur project zit er bij, en een heksenkringetje van Djf thunders. Veel kijkplezier!

Update 10-01-10

Goudmat van pyrostar ( megaflash 180 )

Atomyc 6 in de straat.

Vrazja Petarda's stoken.

Weet iemand de code voor een vimeo filmpje? Alvast bedankt.

Gedaan :) Alleen ik heb even iemand nodig die de forum code kan geven van filmpjes van Vimeo, zodat ze net als de youtube filmpjes op de pagina afgespeeld kunnen worden. De reden dat ze nu bij vimeo staan, is dat youtube veel fouten aangeeft in mijn filmpjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan