Masterbsc1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk MasterBSC. :)

Ik volg je al een tijd op Youtube en heb me ook subscribed.
Ik vroeg mij af wat voor aansteker dat is?
Want ik kan hem nergens vinden op site's.. Ik heb het over die gele stormaansteker.

Verder blijf ik je volgen en ook in dit topic.
Ik ben sinds dit jaar ook begonnen met filmen, zal middels een pm wel even mijn kanaal doorsturen.

Gr.. Landinho

Leuk dat je geabbonneerd bent en je mijn kanaal volgt! Doet me goed om te horen. :)

Die aansteker is een soort metaltorch, alleen dan geel. Ik weet niet waar hij die aansteker gehaald heeft, heb het zelf ook gevraagt. Hij heeft hem zelf gekregen, en weet niet waar zijn vader die gekocht heeft voor hem. Krijg er erg veel vragen over! Maar een soortgelijk product is dus de metaltorch. Te koop bij www.aanstekerwinkel.nl voor 10 euro! En bij www.koopjegadget.nl voor wat duurder.

Succes met filmen en ik zie die PM wel verschijnen!:)

Wel vaag dat die eindstop in tegengestelde richting gaat! Iemand hier een verklaring voor?

Wat je op het laatst weg ziet vliegen, is een stukje lont dat niet helemaal verbrand was toen de thundercracker afging.

De eindstop waar ik het over heb in het filmpje, zie je als het goed is niet eens.:)

Nog 19 dagen te gaan!

Ik heb net een filmpje geupload. Dit is een combinatie van een Nederlandse ratelband, en een chainthunder 240 van chooet. Dit was eerst niet de planning om ze aan elkaar te doen, maar op het moment zelf dachten we: Achja, waarom niet! Uiteindelijk heeft dit goed uitgepakt. Het begint lekker rustig met een ratelbandje, en het eindigt in een dikke finale! Moet zeggen dat de chooet chainthunders zeer geslaagde producten zijn, want je krijgt weer lekker het 'oorlog gevoel', die de goede oude chainthunders gaven! Zelfs de 60 shots versie deed me versteld staan.

Geniet ervan:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En niet vergeten, het is nog minder dan 3 weken te gaan! De dag waar we op gewachten hebben.:) En binnenkort zal ik wat oud en nieuw verhalen gaan schrijven in dit topic. Want we gaan er met z'n alle voor zorgen dat er lekker veel sfeer is de laatste paar dagen, zodat lekker de spanning oploopt:D

:bye:

Het valt bijna niet te beseffen, maar het is nog maar 16 dagen ( eerder gezegt nachtjes slapen ) tot 31 december!

Iedereen is natuurlijk druk bezig met vuurwerk bestellen, en s'avonds foldertjes rond kijken!:) Ik zelf heb weer de nodige stapel foldertjes gepakt, die ik sinds 2007 spaar.

Moet zeggen dat ik het nu even druk heb met school, maar het is binnenkort vakantie. Als ik van het weekend nog tijd heb, want naast vuurwerk heb ik natuurlijk ook mijn privé leven gewoon, zal ik weer een filmpje posten!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een stook filmpje, van flashing thunders of thunder salutes. Geen idee welke van de 2 haha.

Iedergeval, veel kijk plezier. Nog 2 weken te gaan!!!!

Bedankt voor je filmpjes man, vind vooral die stookmomenten dat jullie wat knallertjes gooien erg leuk!
Ga zo door! :thumbup:

Hier een filmpje van een paar producten van Pyrostar. Het zijn wat willekeurig gekoze filmpjes.

+ YouTube Video

We moeten bijna afscheid gaan nemen van het jaar 2010. Ik heb nog wel veel filmpjes, maar niet alles is een goede bijdrage aan het forum. ( sommige filmpjes mogen niet echt , zoals heksenkringen van allemaal knallers ) Ik zal nog een paar filmpjes uploaden voor oud en nieuw, en daarna zal ik me meer gaan richten op beeldmateriaal voor de DVD! Dat komt er ook alweer snel aan.

Ik zal de laatste 7 dagen wat sfeer en leven in dit topic gooien.

Volgend jaar zullen ( waarschijnlijk ) de filmpjes gepost worden in Vimeo, dit omdat dit meer prive is dan youtube.

Uiteindelijk is het ook meer gericht op VuurwerkCrew dan dat ik het openbaar wil posten.

@sniper en nielsje,

Ik film het meeste inderdaad, laten we zeggen dat ik op een paar filmpjes na alles film.

De gene die je vaak ziet stoken, is de andere vuurwerkfreak van ons :) ons groepje kent maar 2 vuurwerk freaks.

Heb de laatste paar dagen weinig tijd gehad om wat leuks te uploaden. Nu ook met kerst, en morgen 2e kerst dag. Laten we zeggen dat ik voor oud en nieuw nog een soort eindejaars film zal gaan maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan