Massive Gold

Getwijfeld of ik deze wel of niet zou schieten, vanwege de harde wind. Uiteindelijk toch maar gedaan en zeker van genoten. Hij viel niet tegen. Mooie opbouw en door het tempo wordt de lucht aardig gevuld met goud. Daardoor wel direct een vrij korte tijdsduur en toch prijzig te noemen helaas.

Getwijfeld of ik deze wel of niet zou schieten, vanwege de harde wind. Uiteindelijk toch maar gedaan en zeker van genoten. Hij viel niet tegen. Mooie opbouw en door het tempo wordt de lucht aardig gevuld met goud. Daardoor wel direct een vrij korte tijdsduur en toch prijzig te noemen helaas.

Eens met Pyroguy. Vond het wel echt een topper. Harde burst, lekker tempo en luchtvullend. Al is dat vaak slecht te zien op beeld. Hier de link die ik heb geschoten: https://youtu.be/qGLSt4MuQao

Massive Gold is mijn favoriete compound van afgelopen jaar! Wat een absolute top kwaliteit van Wolff, ongekend!

Keiharde burst, prachtig hangend goud, en een fenomenaal opbouwend tempo. Hield zich zeer goed in de wind.

Hier nog mijn film. Iedere keer weer genieten als ik hem terugkijk. Komt er dit jaar zeker weer!

Blij dat ik deze impulsief gekocht heb begin dit jaar, Dikke spreiding en burst was vanavond ook echt keihard.

Harde burst, grote brede goudeffecten en een dikke finale. Precies zoals je een goudbak zou willen.

Ik zelf neem liever geen 'enkel goud' bakken, daar dit ontzettend wind gevoelig is maar zeker een prima bak!

Laatst bewerkt:
Komt zeker goed over zeg, mooi box. FF lekker goud pompen en aan de reacties te lezen ook nog een goede borst dus.

Deze op de valreep na het zien van de demo filmpjes en de goede reacties besteld.
Vind dit een hele fijne.
Ben zeer zeer benieuwd.

Harde burst, prima boeket grootte en een lekker hoog tempo. Een wat eenzijdig effect maar zeker niet verkeerd door bovenstaande.

Rekening houden dat ik op grote afstand heb gefilmd

Laatst bewerkt:
Lekkere burst en grote boeketten. Ik vind het wel gaaf zo'n single effect box. Zeker als hij dan ook nog eens gewoon goed uitgewerkt is. Aanrader wat mij betreft!

Na hem op demo gezien te hebben kon ik niet wachten om deze de lucht in te schieten de 31e. Maar helaas zal die nog een jaartje moeten blijven staan.

Helaas weigerde hij bij mij halverwege de eerste cake. Met de reservelont ging hij daarna wel volledig af. Mooi ding en lekker tempo, bij mij door de omgekeerde volgorde wel een beetje aparte opbouw nu. Voor een aanbiedingsprijs zeker een aanrader.

Ik heb deze geschoten ergens rond half2 snachts toen het begon te waaien.
Maar tot me verbazing deed de wind weinig met deze bak.
Het tempo licht zo hoog dat het verwaaien echt verwaarloosbaar is.
De burst is goed verspreiding ook.
Heel prima bakje!
Filmpje volgd later dit jaar.

Deze ook bewaard vanwege de wind, net als de Tomahawk, wel goed om te lezen dat de wind weinig invloed had. Dan gaat ie komend jaar zeker de lucht in!

Massive Gold 100 Shots - 2 tegelijk straat filmpje

Massive Gold 100 Shots - 2 tegelijk straat filmpje

Kunnen lang en kort erover spreken, wij vonden dit echt een top bak, ondanks de wind deed deze bak het gewoonweg heel erg goed! Een leuke bak voor een goede prijs, schiet lekker door met een zeer goed einde!

Geweldig man! Ik had hetzelfde idee, maar juiste beide bewaard vanwege de wind. Had niet gehoeven als ik het zo zie. Volgend jaar maar voor de herkansing!

Back
Bovenaan