Knalgoedvuurwerk
VWC lid
Soo dat is nog eens een lap tekst! Het is natuurlijk ook niet zoals in fallas nee

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil jullie er alleen op wijzen dat dit gewoon geen mascleta te benoemen is? Daarbij voeg ik aan mijn post toe wat wel een mascleta te benoemen is?
En waarom zouden wij dat niet kunnen maken ivivuurwerk? Als wij ons er als liefhebber goed genoeg in verdiepen en er de nodige tijd in steken dan is er zeker wel wat te maken wat als mascleta te benoemen is...
Dat kan zeker mits je genoeg geld heb. Kennis heb hoe je zo'n mascleta goed kan laten opbouwen, en ritme kan laten horen, een dikke finale heb (knallers en in de lucht)... En wil je het echt goed doen. Een digitale stuk.
Ik zeg niet dat het kan alleen dat is niet wat Knalgoed heeft gedaan.![]()
Vind dat het tempo vele malen hoger ligt hoor. Veel meer geweld. En de knallers waren hardere dan ik in je lijst zag staan
movie
Nog even terugkomend op jou reactie. Volgens mij heb ik gelezen dat jij er 600 knallers aan hebt gehangen? Corrigeer me als ik het fout heb. Hoe kun jij dan concluderen dat jou tempo velen malen hoger is als jou mascleta 2 minuten duurt en onze mascleta 1,5 minuut terwijl wij ook nog is meer knallers hebben?
Die mascleta is niet van steef hoor haha.Die heb ik in mn eentje gemaakt en er zaten inderdaad 600 knallers aan.Maar snap niet waar jullie een probleem van maken.Wat boeit mij het nou welke een beter tempo heeft ik vond hem zelf perfect zo.
@Dwindling Nee wij zijn met meerdere personen gelukkig! Okee waar is jou video dan? Ben wel benieuwd! wat hing er allemaal aan?
Nog even terugkomend op jou reactie. Volgens mij heb ik gelezen dat jij er 600 knallers aan hebt gehangen? Corrigeer me als ik het fout heb. Hoe kun jij dan concluderen dat jou tempo velen malen hoger is als jou mascleta 2 minuten duurt en onze mascleta 1,5 minuut terwijl wij ook nog is meer knallers hebben?