Mairo Gold

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6605
Artikelnaam: Maïro Gold
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
486gram
Aantal Schoten: 36sh
Effectomschrijving: Deze cake uit de Nishiki lijn van X-Qlusif is van topkwaliteit en schiet prachtige diepgouden falling flowercrown met Nishiki neon-dahlia's. Dit is een prachtig stuk vuurwerk voor de echte liefhebber!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: ca. 23sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €69,95
Voorverkoopprijs: €56,95
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Screenshot_7.jpg Vertoningen:1 Grootte:227,6 KB ID:	1617950

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanwege de prijs en dat het altijd waait hier laat ik deze staan. Maar wat komt hij top over zeg!!

Ik ben het helemaal met jullie eens, het is een klap met geld maar wel heel gaaf om te zien dat dit ook in consu nu te verkrijgen is.

Wauw super mooi, als deze op een demo ook werkelijk zo overkomt dan gaat deze er waarschijnlijk wel bij komen.

Zal wel aan het filmpje liggen maar de burst komt hier in ieder geval niet goed over, lijkt wel een 15mm pruttelbakje... En de boeketten zijn ook nou niet echt mooi rond. Voor het geld kan je beter een mooie 25/30mm cake van Funke halen.

Misschien is het de afstand of de manier van filmen, maar hierin is de wow-factor toch een stuk minden.
Denk vooral de afstand en de camera vangt het goud ook niet geweldig op. Burst klinkt in ieder geval stukken beter dan op de productvideo.

Ik vind hem op video echt goed overkomen eigelijk, goud pakt altijd lastig op film, maar die gekleurde parels zijn echt top

Leuk effect, maar aantal schoten staat niet in verhouding met prijs, lijkt of ze tekst 1+1 gratis vergeten zijn.

Vind hem echt schitterend, maar ook erg prijzig. Hoop hem ergens met een leuke korting mee te pakken. En anders hoop ik op een demo over de streep te worden getrokken en hem dan aan te schaffen.

Dit vind ik dan wel weer echt een heel gaaf stukje vuurwerk zo, maar de verhouding in prijs/kwaliteit wordt mij wat te gortig. Maar mocht je deze in de straat hebben staan, zeker wel een unieke cake!

Het iets elegantere zusje van de flowercrown & corolla. Of in ieder geval mooi uitgevoerd goud met titanium vonken. Mooie kleuren ook die parels. Als het qua budget eruit kan, dan is het eventueel wel te overwegen.

Back
Bovenaan