Koala VWC lid 31 aug 2025 #61 OnrustStoker zei: Ik had deze als vervanger meegekregen en dit is best wel een dikke bak! Geschoten met windkracht 1 dus hij was helemaal in zijn element. Klik om te vergroten... Niet normaal joh! Super dikke bak; voor genoemde prijzen lijkt me dit een aardige no-brainer!
OnrustStoker zei: Ik had deze als vervanger meegekregen en dit is best wel een dikke bak! Geschoten met windkracht 1 dus hij was helemaal in zijn element. Klik om te vergroten... Niet normaal joh! Super dikke bak; voor genoemde prijzen lijkt me dit een aardige no-brainer!
FireworkFreakNL VWC lid 47 minuten geleden #63 YOYOYO zei: Prachtige bak hoor maar waar is dit nog te koop in NL? Klik om te vergroten... Ik heb m paar week geleden nog gespot in Franeker. Geen idee of dat nog zo is
YOYOYO zei: Prachtige bak hoor maar waar is dit nog te koop in NL? Klik om te vergroten... Ik heb m paar week geleden nog gespot in Franeker. Geen idee of dat nog zo is
YOYOYO VWC lid 43 minuten geleden #64 FireworkFreakNL zei: Ik heb m paar week geleden nog gespot in Franeker. Geen idee of dat nog zo is Klik om te vergroten... Oef dat is te ver. Meer richting het zuiden kijk ik.
FireworkFreakNL zei: Ik heb m paar week geleden nog gespot in Franeker. Geen idee of dat nog zo is Klik om te vergroten... Oef dat is te ver. Meer richting het zuiden kijk ik.